וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "לא חיפשתי עבודה, חיפשתי חלום"

לאונרדו הוצג כמאמן אינטר: "אין אתגר גדול מזה. אפשר לזכות באליפות". בגידה במילאן? "לא מרגיש אשם ואין בי חרטה"

לאונרדו הוצג היום (רביעי) רשמית כמאמן אינטר אינטר ודיבר לראשונה עם התקשורת מאז חתם על חוזה לעונה וחצי במועדון בו החליף את רפא בניטז שפוטר. הברזילאי בן ה-41 נדרש כמובן לשאלת הזהות, מאחר ובילה שנים רבות דווקא בצד השני של הכביש, במילאן. כזכור, לאונרדו הדריך את מילאן בעונה שעברה והוביל אותה למקום השלישי, אך עזב בשל חילוקי דעות רבים עם הנשיא סילביו ברלוסקוני.

"תמיד השתדלתי להישאר חופשי ואמיתי", אמר בפתח דבריו. "כדי לחיות ביחד, לא חובה שיהיו דברים במשותף. ביליתי 13 שנה במילאן ותמיד אהיה אסיר תודה למועדון בו שיחקתי, אימנתי ושימשתי כמנהל. אני לא מרגיש אשם ואין בי חרטה. תמיד אמרתי שאני רוצה לחוות דברים מסוימים. האתגר באינטר הוא גדול ולא יכולתי לסרב לו".

המאמן החדש התייחס גם לעניינים המקצועיים ולמטרות העומדות לפניו: "הגעתי לכאן בשנה הכי חשובה בהיטוריה של המועדון ואני שמח וחדור מוטיבציה. ניצחונות מגיעים מהתלהבות. הגעתי לקבוצה עם זהות ואצטרך להביא את השחקנים למקום הנכון כדי לנצח. נצטרך לעשות את הדברים נכון. אני מאמין בשלד הזה. אנחנו במינוס 13 נקודות וחסרים שני משחקים. זה נראה הרבה, אבל אני מאמין שאשפר לקחת אליפות. יש עוד דרך ארוכה".

הברזילאי לא הסתיר את התרגשותו: "אני רומנטיקן. לא חיפשתי עבודה, חישפתי חלום זה חלום. רציתי את התפקיד הזה שהוא אתגר גדול מבחינתי. לא יכול להיות אתגר גדול יותר".

הנשיא מאסימו מוראטי הוסיף: "אני שמח מהבחירה שעשיתי. תמיד הערצתי את לאונרדו ואת היכולת שלו ללמוד מהר ולעבוד בשקט. אנחנו לא ממהרים. בעזרת האהבה של האוהדים נגיע למטרות החשובות שלנו. אני מאחל ללאונרדו הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully