וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני יהודה בחצי הגמר אחרי 2:4 על מכבי נתניה

ראלי נכנס כמחליף, הבקיע צמד ב-2:4 (לאחר הארכה) של בני יהודה על מכבי נתניה והעלה את קבוצתו לחצי גמר גביע הטוטו

אחרי שעירוני קרית שמונה ומכבי פתח תקוה העפילו לחצי גמר גביע הטוטו, הצטרפה אליהן הערב (רביעי) בני יהודה. הכתומים, שכל כך מתקשים להבקיע שערים בליגה, מצאו ארבע פעמים את הרשת, ניצחו בקופסה 2:4 את מכבי נתניה לאחר הארכה ועברו עוד שלב במפעל השלישי בחשיבותו, בתקווה שהניצחון גם ייתן להם דחיפה לקראת הסיבוב השני בליגה. נתניה תנסה להתאושש מול בית"ר ירושלים בשבת.

דרור קשטן הגיע למשחק ללא האיש המרכזי שלו בחלק הקדמי, פדרו גלבאן, אבל בלעדיו יכול היה לשאוב עידוד מהיכולת של שלו מנשה, שכבש שער מצוין בדקה ה-13 והראה שהחזרה לקופסה עשתה לו טוב, וגם מהצמד המצוין של המחליף עוז ראלי (62 ו-117). לעומתם, פיני בלילי המשיך להחמיץ ללא הפסקה וגם מי שהחליף אותו, הנבחן הבולגרי דיאן חריסטוב, לא תרם למאמץ ההתקפי. הבשורה הרעה של בני יהודה הגיעה מכיוונו של חסן אבו זייד, שנפצע בשריר הירך האחורי ונאלץ לפנות את מקומו כבר במחצית הראשונה.

מן העבר השני, מכבי נתניה חשפה ליקויים רבים במשחק ההגנה, אך שוב נהנתה מיכולת גבוהה של קובי דג'אני. הקשר האחורי בישל את שער השוויון הראשון לפיראס מוגרבי בדקה ה-51 ובנה את יתר ההתקפות של קבוצתו, שהשיגה שוויון נוסף מרגלי עומר פרץ בדקה ה-68. בדקות הסיום לחצו שחקני של ראובן עטר על מנת להשיג את הכרטיס לשלב הבא ולהעשיר את קופת המועדון הדלילה ב-225 אלף שקלים נוספים, אך המהפך לא הושג והמשחק נכנס להארכה.

30 הדקות הנוספות היו בסימן פנדלים ולמעשה הקדימו את זמנן. אסי בלדוט, קפטן בני יהודה שנכנס כמחליף במחצית השנייה, היה במוקד העניינים. בדקה ה-102 הוא כבר חגג שער יתרון, אבל נדרש לבעוט שוב מהנקודה הלבנה וסחט הדיפה גדולה מול גיא סאלם. שתי דקות לאחר מכן השופט משה בוחבוט העניק לאורחים עוד פנדל, שוב בלדוט ניגש והפעם גם קיבל את האישור לחגוג. מי אם לא ראלי התכבד בשער הרביעי שחתם את הסיפור שלוש דקות לסיום ושלח את בני יהודה לשלב הבא.

"יכולנו להכריע את המשחק במחצית הראשונה, אבל בכדורגל עד שזה לא מסתיים זה לא מסתיים", אמר בסיום דרור קשטן, מאמן בני יהודה. "אחרי הפגרה זה טוב מאוד לחזור למסגרת של גביע הטוטו. שיחקנו טוב בעיקר במחצית הראשונה, אבל חזרנו וניצחנו. הקהל תפקידו לצעוק, לרקוע ברגליים ולעודד. זה חלק אינטגרלי ממשחק הכדורגל ולא צריך להתרגש יותר מדי ולתת לזה יותר מדי משקל אם שניים או חמישה אוהדים צועקים. יש לי את הדרך שלי והיא נראית היטב בבני יהודה. אם היינו מנצלים את אחוזי ההזדמנויות שלנו, הקהל הזה היה שר שירים אחרים".

אסי בלדוט סיפר מדוע החליט לבעוט גם את הפנדל השני: "אני חושב שחלק מהכדורגל זה גם לדעת לעמוד בלחץ. אני בועט הפנדלים ומן הסתם אני הייתי זה שצריך להבקיע. לקחתי אחריות ועשיתי את זה. ניסיתי להתרכז בפינה שאליה רציתי לבעוט, ולשמחתי הפנדל נכנס. אני מקווה שנראה טוב ונמשיך קדימה. אפשר להבין את האוהדים כי הם רוצים ניצחונות וכדורגל יפה. אנחנו באמת משתדלים".

ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה, סיכם: "היו לנו שני שחקנים פצועים בהארכה וחמישה חילופים לא הספיקו. עשינו טעויות, צריך לנתח אותן ולדאוג שהן לא יחזרו. אני מאמין שנצליח להרים את השחקנים לקראת בית"ר ירושלים. חבל שלא עלינו שלב כי הכסף הזה נחוץ לקבוצה שלנו, אבל אני לא יכול להאשים את השחקנים, שפעמיים חזרו מפיגור. אני רוצה עוד שני שחקנים בחלק ההתקפי".

מהלך המשחק

דקה 12: בלילי קיבל כדור עומק נהדר מאדרי, עקף את סאלם ומזווית קשה בעט כדור שנעצר על קו השער. לא עברה חצי דקה ושוב בלילי הגיע למצב מצוין, כשהפעם סאלם עצר אותו במצב של אחד על אחד.

דקה 13: גול! כדור הקרן של בני יהודה הגיע למנשה, שסובב כדור נהדר מזווית אלכסונית 14 מטרים מהשער, היישר לחיבורים הרחוקים. שער נהדר למנשה מול קבוצתו לשעבר, 0:1 לבני יהודה.

דקה 18: שוב מנשה הגיע למצב טוב, הפעם הבעיטה שלו הייתה חלשה ונעצרה בקלות אצל סאלם.

דקה 28: בני יהודה סיפקה עוד התקפה טובה מצד שמאל, כשהפעם אדרי מצא את בלילי, אבל קרופניק עצר אותו ברגע האחרון.

דקה 51: גול! אחרי פספוס של חריסטוב בצד אחד, החלוץ של נתניה הראה איך עושים זאת נכון. דג'אני שלח כדור ארוך לעבר מוגרבי, שהקפיץ מעל איינוגבה וגלגל לרשת. 1:1.

דקה 62: גול! ראלי קיבל כדור לפני בן הרוש באגף הימני, דהר לרחבה ומול סאלם גלגל עם החלק החיצוני בין רגליו של השוער. 1:2 לבני יהודה.

דקה 68: גול! הפעם נתניה השיגה את השוויון הרבה יותר מהר. עזרא מסר לגניש, זה השאיר לאחור פרץ, שבעט שטוח וחזק לרשת של איינוגבה. 2:2.

דקה 76: סבע נכנס לרחבה ומסר החוצה לדג'אני, שבא מאחור ובעט כדור שחלף סמוך לקורה.

דקה 90: ראלי ביצע דאבל פס עם חריסטוב ונשאר מול סאלם, שזינק לעברו והצליח להדוף לקרן.

דקה 90+3: מעבי הגיע למצב טוב בצד שמאל, אבל איינוגבה קלט את הבעיטה שלו.

דקה 102: פנדל! דגני הכשיל את ראלי בקצה השמאלי של הרחבה. בלדוט בעט פנימה, אבל השופט בוחבוט דרש לבצע שוב את הבעיטה והפעם סאלם הדף מצוין.

דקה 104: גול! עוד פנדל לבני יהודה, הפעם אחרי שבעיטה של צעירי פגעה בידו של נמני. הקפטן בלדוט שוב לקח אחריות, ירה חזק ימינה והפעם בוחבוט לא הפריע לו. 2:3 לבני יהודה.

דקה 117: גול! סאלם הדף בעיטה של בלדוט, אבל ראלי גנב את הריבאונד מאחורי הגב של גומברג וגלגל לרשת. 2:4 לבני יהודה.

הרכב מכבי נתניה: גיא סאלם, עדי נמני, ליאוניד קרופניק (אוראל דגני, 46), מריאנו קפוראלה (גיא גומברג, 97), עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, חן עזרא, מאור אסור (גל גניש, 46), עומר פרץ (טל מעבי, 84), פיראס מוגרבי (ניר נחום, 80), אחמד סבע.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד (נפצע - עוז ראלי, 25), לירוי צעירי, שלו מנשה (אסי בלדוט, 62), משה ביטון (ג'ורג' אמסיס, 76), פיני בלילי (דיאן חריסטוב, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully