וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רציתם קלאסיקו? קיבלתם

ברצלונה וריאל מדריד נפגשות לראשונה העונה, כששחקניו של אטורה מסינה, שניצחו רק פעם אחת בעונה שעברה, ינסו להוריד את הקוף מהגב. פינת החמישייה הסודית עוזרת לכם

אם התרגלתם לקבל ביום חמישי את המנה השבועית ביורוליג, הפעם אנחנו מסתפקים רק ב'אל קלאסיקו' בספרד עם המשחק הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד. אין ספק שזה הולך להיות חם כמו כל המפגשים הטעונים בין השתיים, כשהווינר מסמן יתרון ברור לברצלונה ולשם כך הוא נותן לריאל מדריד יתרון של שבע נקודות בהימור. בפינת החמישייה הסודית ננסה לעזור לכם להחליט כיצד לבחור.

ברצלונה - ריאל מדריד (7+) 1.80, 9.0, 1.80

* אחרי 12 מחזורים ריאל מדריד צועדת בראש הטבלה בליגה הספרדית עם מאזן של עשרה ניצחונות לעומת שני הפסדים, בעוד ברצלונה נמצאת במקום השני עם מאזן של תשעה ניצחונות ושלושה הפסדים.

* לריאל מדריד יש רצף של שלושה ניצחונות אחרי שהקבוצה של אטורה מסינה גברה במחזור האחרון על קאחה לבוראל 67:72, לפני כן הביסה את סראגוסה 65:84 ועוד קודם לכן הסתדרה היטב בבית מול מלאגה וניצחה אותה 72:88. ברצלונה לעומתה עם רצף של שני ניצחונות על ויאדוליד (55:65) ועל חובנטוד (63:83).

* בשנה שעברה השתיים לא נפגשו בפלייאוף, אבל במהלך העונה הרגילה ברצלונה ניצחה בחוץ 57:79 את ריאל בסיבוב הראשון וניצחה גם במפגש השני שנערך בביתה 73:78. השתיים נפגשו בהצלבה ביורוליג גם כן, כשברצלונה השיגה שלושה ניצחונות לעומת ניצחון בודד של ריאל.

* בליגה מי שמוביל את קלעי ברצלונה הוא חואן קרלוס נבארו, שבשמונה משחקים קלע 15.5 נקודות בממוצע למשחק קרוב לפיט מיקאל שקולע 15.4 נקודות למשחק, אבל הוא פצוע והקטלאנים יצטרכו להסתדר בלעדיו..

* אצל ריאל מדריד מי שבולט העונה הוא קרלוס סוארז, שקולע בממוצע 12.1 נקודות למשחק. גם פליפה רייס (11.8) וסרחיו יול (11.2) דומיננטים.

ההימור: 1

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully