וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אם השופטים לא רואים, מה יש לנו לעשות?"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד זעם על שער השוויון הלא חוקי של בירמינגהאם: "אין לי תלונות לקבוצה שלי. זה לא הגיע לנו"

בישול של ניקולה זיגיץ' ללי בוייר בעזרת היד, קבע אמש (שלישי) שוויון 1:1 בין בירמינגהאם למנצ'סטר יונייטד ומנע מהשדים האדומים שלוש נקודות חשובות למאבק האליפות שלהם. השופט לי מייסון, והקוון שסייע לו, לא ראו שהחלוץ הסרבי משתמש בידו כדי למסור, מה שהביא לזעמו של אלכס פרגוסון.

"היו נגיעת יד ועבירה. אם השופטים לא רואים את זה, מה יש לנו לעשות?", אמר פרגוסון המאוכזב, "היית מצפה שבמשחק כל כך חשוב השופטים יראו ארוע כזה. אם הם לא מסוגלים, מה יש לנו לעשות? אין לי תלונות לקבוצה שלי".

פרגוסון הוסיף: "אני חושב שהגיע לנו לנצח. שלטנו במחצית השנייה והתיקו הזה לא מגיע לנו. היינו הקבוצה הטובה יותר והיינו צריכים לגמור את המשחק אחרי שעלינו ל-0:1. היו לנו מתפרצות מסוכנות והיינו זקוקים לקצת יותר ריכוז במסירה האחרונה או בסיומת".

למרות שנאלצה להסתפק בתיקו, מנצ'סטר יונייטד עלתה לראש הטבלה בזכות הפרש שערים עדיף על פני מנצ'סטר סיטי, לה יש שני משחקים עודפים. הסקוטי הוותיק התייחס לצפיפות בצמרת הפרמיירליג: "כרגע יש חמש-שש קבוצות שנאבקות בצמרת. אני תמיד אומר שאם אתה מסיים את השנה במקום הראשון, יש לך סיכוי גדול לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully