וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ הביסה 26:43 את רעננה

אחרי שני הפסדים רצופים, סגנית האלופה סיימה את הסיבוב הראשון עם ניצחון קליל. דניס זאכרוב הוביל עם שמונה שערים

הפועל ראשון לציון התאוששה הערב (שלישי) משני ההפסדים הרצופים לאס"א תל אביב ולמכבי ראשון לציון וגברה בחוץ 26:43 על מכבי רעננה במשחק שפתח את המחזור ה-11 והאחרון בסיבוב הראשון. דניס זאכרוב הוביל את האדומים עם שמונה שערים, יחד עם שני כישרונות העתיד של המועדון טל הרשקוביץ ושי הרשקוביץ עם שבעה שערים כל אחד בדרך ליתרון 8:23 בהפסקה. את כבודה של רעננה הצילו בר מסורי עם חמישה שערים ואלמוג איבגי עם ארבעה.

מחר (רביעי) ייערך המשחק השני של המחזור כאשר אס"א תל אביב תארח את בני הרצליה, שהשיגה תוצאות מצוינות במשחקיה האחרונים (19:30, אולם עלית באוניברסיטה). "הרצליה מסוכנת מאוד עכשיו ויכולה להפתיע אותנו, למרות שאני מקווה שזה לא יקרה", מודה המאמן אולג בוטנקו. "עשינו את ההכנות הדרושות ואני מקווה שנצליח".

"בתחילת העונה החלפנו שמונה שחקנים ולקח לנו זמן להתחבר", מסביר מצדו מאמן הרצליה סער פרנקל. "בחודש וחצי האחרונים אנחנו במצב טוב מאוד גם מקצועית וגם חברתית, דבר שמשפיע עלינו לטובה גם על המגרש. גם מול הפועל שיחקנו כשווים לאורך רוב המשחק, אבל אחרי שהפסדנו לשתי הראשל"ציות, אני שואף שננצח לפחות את אחת משלוש הקבוצות שמעלינו בטבלה".

המחזור כאמור יחתום את הסיבוב הראשון בליגת הכדוריד, ולאחריו יתחלקו הקבוצות לבית העליון (שש הראשונות) ולבית התחתון (שש התחתונות), שיובילו לסדרות חצי גמר הפליאוף ולמאבק נגד הירידה. ביום שישי תיקבע מי תהיה הקבוצה השישית שתעפיל לבית העליון - מכבי קרית מוצקין או הפועל קרית אונו/גני תקוה. כשהצפונית תארח את מכבי תל אביב, שמדורגת חמישית, וגם תיקו יבטיח את העפלתה. קרית אונו תצטרך לנצח ברמת השרון ולהמתין להפסד של קרית מוצקין כדי לדחוק אותה מהמקום השישי. במשחקים נוספים שיערכו בשישי: האלופה מכבי ראשון לציון תארח את עירוני רחובות, וא.כ נס ציונה תארח את סוגרת הטבלה עירוני פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully