וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לא הוגן ששיחקנו פעמיים תוך 48 שעות"

מנג'ר ווסטהאם כעס אחרי התיקו מול אברטון: "הם לא שיחקו שני משחקים ביומיים", והחמיא: "מרוצה מאוד מהלחימה של שחקניי"

ווסטהאם הציגה הערב (שלישי) משחק בינוני במיוחד ולא הצליחה להשיג ניצחון שני ברציפות, כשסיימה בתיקו 1:1 בבית מול אברטון. הפטישים הציגו משחק נרפה במיוחד במרכז השדה ונותרו במקום ה-19 והלפני אחרון גם לאחר המחזור ה-20 בליגה. המנג'ר שלה, אברהם גרנט, מחכה בינתיים לחיזוק במרכז השדה כשסטיב סידוול הוא מי שאמור למלא את החלל שיש לווסטהאם בקישור. "אני לא יודע, זה לא התחום שלי", אמר גרנט לגבי תהליך העברתו של סידוול, "אני מעוניין בסידוול מפני שהיום לא היה לנו אף קשר על הספסל".

גרנט המשיך: "אנחנו צריכים להיות מעט יותר חזקים בכמה תחומים, במיוחד כשיש לנו כל כך הרבה פצועים. אנחנו עושים הכל על מנת להחתים מספר שחקנים שיהפכו את הסגל לחזק יותר". גרנט היה מרוצה במיוחד מהיכולת ומהמאמצים שהשקיעו שחקניו 48 שעות לאחר שניצחו 1:3 את פולהאם. "אני מרוצה מאוד מהמאמץ של השחקנים שלי, זה לא קל לשחק שני משחקים תוך 48 שעות כשחצי מהסגל פצוע. כמה שחקנים ששיחקו היום, לא היו משחקים במצב רגיל, אבל הם נתנו הכל. זה לא הוגן שקבוצה אחת שיחקה פעמיים תוך 48 שעות, בעוד קבוצה אחרת לא שיחקה".

קשר הפטישים סקוט פארקר, שנבחר לשחקן המצטיין, הוסיף: "אני חושב שהביטחון היה לצידנו כל השנה. ישנם זמנים שהכל הופך להיות גבולי וקשה וזה מגיע בעיקר בגלל מצבנו בליגה. זה לא הולך לזרום מבחינתנו כל הזמן, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו". פארקר התייחס לכך שווסטהאם לא הצליחה לשמור על יתרון: "אחרי שהובלנו 0:1 כמובן שזה קצת מאכזב שלא ניצחנו היום. אבל הגענו אחרי תוצאה טובה מול פולהאם ולא הפסדנו, שזה חשוב מאוד. יש לנו משחק חשוב מאוד בסוף השבוע (מול וולבס). זה משהו שאנחנו צריכים לבנות עליו ויש כמה דברים חיוביים שצריך לקחת מהמשחק היום. היינו קצת חסרי ריכוז לפני המחצית והם כבשו, אבל היו גם דברים חיוביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully