וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אליצור יבנה מעדה נגד מכבי באר יעקב

קבוצת הצמרת נוצחה 102:93 וספגה הפסד רביעי העונה, קרית טבעון גברה 80:94 על נהריה. ניצחונות גם לעירוני ר"ג וכוכב יאיר

בזמן שהפועל תל אביב העפילה לרבע גמר גביע המדינה בכדורסל, שתי היריבות שלה בליגה הלאומית השלימו את המחזור ה-13, אבל רק לאחת מהן האיר המזל. אליצור יבנה נכנעה במשחק החוץ מול מכבי באר יעקב 102:93, בעוד קרית טבעון עלתה לתשעה ניצחונות אחרי 80:94 על עירוני נהריה. עירוני רמת גן גברה על הפועל בארי 79:92 ואליצור כוכב יאיר גברה בחוץ 99:107 על הפועל יקנעם/מגידו.

מכבי באר יעקב - אליצור יבנה 92:102

שחקניו של רמי הדר המשיכו ביכולת הנפלאה שלהם משני המחזורים האחרונים שבהם ניצחו ושוב היא חוצה את גבול מאה הנקודות כמו שעשתה בארבעת המחזורים האחרונים. יבנה, לה יש יומרות חזקות להידבק להפועל תל אביב, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. אחרי הרבע השלישי הובילה באר יעקב 63:64 אבל בעשר הדקות האחרונות של המשחק הצליחו המארחים לברוח בזכות דקות טובות של ג'רמיין הול, שסיים עם 29 נקודות אחרי משחק מצוין נוסף. יועד בית יוסף קלע 24 נקודות למנצחים, איתי לוי הוסיף 19 וג'וש גומז קלע 16. אצל יבנה 23 הנקודות של צ'אד טימברלייק לא הספיקו הפעם ודבון הארדין הוסיף 18 נקודות ליבנה.

הפועל קרית טבעון - עירוני נהריה 80:94

אחרי שבשבוע שעבר זכתה טבעון לחיזוק בדמות בן סטרונג, שהגיע ממכבי חיפה, קרית טבעון המשיכה במסלול והשלימה ניצחון שלישי רצוף. את המשחק פתחה קבוצתו של עופר רחימי עם יתרון 15:24 בסיום הרבע הראשון כשהבריחה הגדולה שלה נעשתה ברבע השלישי אותו היא ניצחה 19:32 והשאירה לעצמה אפשרות לנשום עד הסיום. לא פחות מחמישה שחקנים סיימו בספרות כפולות אצל המנצחים, כשטרמיין סטיבנס סיים עם 19 נקודות, סטרונג ובר טימור קלעו 18 כל אחד, קובי אייזיק 16 ועודד שעשוע קלע 15. ג'יימס דוס הוביל את קלעי נהריה, שמסתבכת עוד יותר במקום האחרון, עם 19 נקודות בלבד.

הפועל יקנעם/מגידו - אליצור כוכב יאיר 107:99

הקבוצה הצפונית ספגה הפסד שני ברציפות ואחרי שנכנעה מול יבנה בשבוע שעבר, היא הפסידה לקבוצה מהשרון, שחזרה לנצח אחרי ההפסד לעירוני רמת גן בשבוע שעבר. המשחק היה צמוד עד אמצע הרבע השלישי, אבל מכאן כוכב יאיר שמרה על הפער והכניעה את היריבה לא מעט בזכות יכולת מצוינת של אריק טרמיאל, שסיים עם 31 נקודות. רמון קלמנטה (23 נקודות) ונייט מילר (20) הובילו את קלעי המפסידה.

עירוני רמת גן - הפועל בארי 79:92

היורדת מליגת העל הצליחה לחבר ניצחון שני רצוף כששחקניו של רן אשר, שקלעו 12 נקודות בלבד ברבע השני, הצליחו לייצב את ההתקפה ברבע השלישי ולשמור על היתרון עד הסיום. יריב יצקן קלע 23 נקודות לרמת גן, איציק אוחנון עזר לו עם 17. דניאל איידן הוביל את קלעי בארי עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully