וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - בני יהודה: אי סדרים נתגלו בליבו של הניגרי הנבחן

מוסא בלו שוחרר לאחר שבדיקה גילתה קשיים בתפקוד ליבו. חריסטוב ייבחן נגד נתניה (ד', 18:00, 5+ לייב), ימפולסקי ייעדר

במכבי נתניה מייחסים חשיבות רבה למשחק רבע גמר גביע הטוטו מול בני יהודה מחר (רביעי, 18:00, שידור ישיר ב-5+ לייב), לאור התרומה הכלכלית של המפעל למועדון שמתנהל עם אמצעים דלילים מאז הפסיק דניאל יאמר להזרים כספים לקבוצה. ראובן עטר הדגיש בפני שחקניו בימים האחרונים כי מעבר למקצוענות שהוא דורש מהם במפעל שלא רבים מיחסים לו חשיבות, הם צריכים להבין שעלייה לחצי הגמר תעזור לקבוצה מאוד בפן הכלכלי.

עטר ניסה מספר הרכבים לקראת המשחק במהלך השבוע, ובאימון המסכם היום לא תרגל המאמן הרכב ספציפי, אך הוא צפוי לעלות בהרכב החזק שלו. החלוץ דלה ימפולסקי, שסובל ממתיחה ברצועות הברך, יהיה היחיד שייעדר מהסגל, והוא אף נמצא בספק למשחק מול בית"ר ירושלים בשבת.

קובי דג'אני, שלא ישחק מול בית"ר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, צפוי לפתוח למרות שאינו כשיר במאת האחוזים. השוער השני גיא סאלם יפתח בין הקורות במקומו של קרלוס אריאס, והבלם ליאוניד קרופניק, שאיבד את מקומו במרכז ההגנה לעומרי בן הרוש, ישוב מחר להרכב.

הרכב משוער: גיא סאלם, טל מעבי, לאוניד קרופניק, מריאנו קאפורלה (עומרי בן הרוש),עדי נמני, קובי דג'אני, ניר נחום, מאור עשור, עומר פרץ, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

בני יהודה ערכה הערב את האימון המסכם לקראת משחק רבע הגמר בגביע הטוטו מחר נגד מכבי נתניה. מעבר להכנות המקצועיות, היו עסוקים ראשי הקבוצה בבדיקות הרפואיות של החלוץ הניגרי הנבחן מוסא בלו, שנשלח לבדיקת אקו לב ובה נתגלו אי סדרים קשים בתפקוד ליבו.

אנשי בני יהודה שלחו את הניגרי באופן מיידי לבדיקה אצל מומחה קרדיולוג ובה נתגלה כי הוא זקוק לטיפול מידי וסובל מבעיה קשה בליבו בעקבות אי הספקת דם סדירה ללב. כמו כן הומלץ לו לעבור באופן מידי ניתוח. בעקבות הממצאים שוחרר בלו מהקבוצה.

מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, אמר הערב לוואלה! ספורט: "מצד אחד הממצאים כמובן מצערים מאוד, אבל לשמחתנו גילינו את זה בזמן ואולי אפילו הצלנו את השחקן עצמו, שכן על פי דעת הקרדיולוג, אם הוא היה ממשיך לשחק הייתה עלולה להיות סכנה גדולה לחייו. היה לנו מזל גדול שעלינו על הבעיה".

מי שימשיך להיבחן בקבוצה ואף ייטול חלק במשחק מחר הוא החלוץ הבולגרי דיאן חריסטוב בן ה-27 (1.87 מטר) ודי הרשים את הצוות המקצועי בשני האימונים שהוא קיים. חריסטוב צפוי להשתלב כמחליף במשחק נגד נתניה. על פי התרגול הטקטי שנערך הערב נראה שהמאמן דרור קשטן צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב הפותח לעומת ה-11 שפתחו בהפסד למכבי פתח תקוה (3:0) במחזור האחרון. הבלם איבן גארידו, שסובל משבר ברגלו, ייעדר וכך גם הקשר פדרו גלבאן שסובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי ברגלו וייעדר כשבועיים.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, לירוי צעירי, שלו מנשה, משה ביטון, פיני בלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully