וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להט: "אי אפשר להפסיד בכזה מקום"

28.12.2010 / 21:12

בהפועל ת"א פירגנו לקהל האדום בהדר יוסף. אברהמי: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה". פרנקו: "אנחנו בצד העצוב של הסיפור"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב הפכה הערב (שלישי) לקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה ברבע גמר גביע המדינה, אחרי שניצחה 85:93 את הפועל חולון במשחק הצהרה ששלח מסר גם ליתר קבוצות ליגת העל. האדומים של שרון אברהמי נעזרו בהצגה של בריאן אוסברי עם 34 נקודות ו-15 ריבאונדים, והצגה של הקהל האדום בהדר יוסף, שבצוותא עם הקהל החולוני שכיכב גם הוא, נתן לנו אווירת כדורסל מושלמת.

המאמן המנצח, שרון אברהמי, אמר בסיום: "בקבוצה הזאת יש חיבור מיוחד, לשחקנים פה אין טיפת אגו וזה מה שהכי חשוב. במחצית השנייה ההגנה הייתה הרבה יותר טובה. ההרגשה מצוינת כי גם כשחקן שהיה בליגת העל זה לא שווה כלום. כדי להמשיך הלאה אנחנו צריכים לנוח. יש לנו פגרה והליגה היא עדיין הדבר הכי חשוב. אמרתי כבר שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

כוכב הערב בריאן אוסברי חגג: "היה משחק גדול ושיחקנו בו כמו קבוצה. כולם נתנו את הכל ועמדנו במשימה שהייתה לנו". ירון להט הוסיף: "פשוט אי אפשר להפסיד בכזה מקום. הקהל הזה נותן לנו כל כך הרבה אנרגיות וזה לא משנה עם כמה זרים אנחנו משחקים. יש לנו מטרה אחת העונה וזה לעלות ליגה. כל מה שבדרך זה ליהנות ולתת לקהל הנאה של ליגת העל. אנחנו רוצים להראות שהקהל והקבוצה הזו ראויים לליגת העל. זה יהיה אובדן לליגה אם לא נהיה בליגת העל".

יריב רוקני אמר: "באנו לנצח את המשחק הזה, וככה זה היה נראה על הפרקט. אנחנו קצרים בסגל, אבל את התשתית שיש בקבוצה הזאת אין באף מקום אחר בישראל. אני לא ארגיש ככה כמו עכשיו בכל הקריירה שלי, אני פשוט מאושר. לגבי ההגרלה, מה שיבוא יבוא, לא חושב על דרבי".

בחולון התקשו לעכל את ההפסד הצורב, ודני פרנקו אמר לאחר המשחק: "הם באו מאוד רעבים והקהל שלהם עשה פה עבודה מדהימה. אנחנו בצד היותר עצוב של הסיפור הזה, אני לא יודע אם בגלל התוצאה, ואנחנו גם לא יודעים מה עם הפציעה של מורן רוט, זה נראה כמו פגיעה במיניסקוס וזה לא נראה טוב. כמאמן אני יכול רק לנסות להוציא את הטוב ביותר ממה שיש פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully