וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם ואברטון נפרדו ב-1:1

הפטישים חיפשו ניצחון שני רצוף, אך השיגו נקודה בתום משחק חלש. עצמי של היברט (16) העלה אותם ליתרון, קולמן איזן (42)

אם בווסטהאם חלמו שהניצחון 1:3 על פולהאם ביום ראשון יוציא אותם לדרך חדשה והם יצליחו להשיג מספר ניצחונות ברציפות, אז הערב (שלישי) הם התבדו. ווסטהאם אמנם לא הפסידה, אך סיימה בתיקו 1:1 ביתי מול אברטון במסגרת המחזור ה-20 בפרמיירליג במשחק ש"בינוני" תהיה הגדרה שתחמיא לו במיוחד. הפטישים נותרו במקום ה-19 והלפני אחרון עם 17 נקודות ב-20 משחקים, בעוד שחקניו של דייויד מויס עלו מהמקום ה-14 ל-13 בליגה. לגרנט ושחקניו נותרו עוד שני משחקים בחג המולד, מול וולבס בבית וניוקאסל בחוץ, והם יהיו חייבים להוציא מהם לפחות עוד ארבע נקודות על מנת לנשום קצת אוויר בתחתית.

שחקני ווסטהאם חוגגים, ג'יימס תומקינס (אמצע). Scott Heavey, GettyImages
חגיגה מוקדמת מדי. שחקני ווסטהאם/GettyImages, Scott Heavey

קשה לומר באופן ודאי אם זו העייפות או הסגל הקצר, אך ווסטהאם נראתה רע ורק הלכה ודעכה ככל שהמשחק התקדם. הפטישים הפקירו את מרכז השדה לשליטה בלעדית של הכחולים מליברפול ופשוט שיחקה על כדורים ארוכים וסתמיים קדימה. הבעיה הכי קשה של גרנט נגרמה בעקבות הפציעה של הריטה אילונגה, שתופקד כמגן שמאלי. ג'ונתן ספקטור נכנס במקומו והיה אשם בשער שספגו הפטישים, מה שגרם לו לאבד ביטחון ולאברטון לשחק כמעט רק דרך הצד שלו. המנג'ר הישראלי בחר להשאיר על הספסל את קרלטון קול, שהיה נפלא וכבש צמד בקרייבן קוטג' מול פולהאם, ואיבד בכך הרבה מן החדות והמהירות שהייתה להתקפה של הקבוצה. למתעניינים, טל בן חיים נותר מחוץ לסגל של ווסטהאם.

אברטון הצליחה להניע את הכדור כמעט באין מפריע, אך חסרה בעצמה שחקן יצירתי שייזום ויעשה את ההבדל בין שתי הקבוצות. בסך הכל רוברט גרין, שוער ווסטהאם, נותר מחוסר תעסוקה במשך רוב שלבי המשחק. אברטון, שרק לפני שמונה ימים הצליחה להדהים ולנצח את מנצ'סטר סיטי בחוץ, לא נראתה בכלל כמו אותה הקבוצה כששחקניה הבולטים, מיקל ארטטה, טים קייהיל ומרואן פלאיני כמעט ולא באו לידי ביטוי. תיקו 10 לכחולים מליברפול העונה.

מהלך המשחק

דקה 6: קולמן ניצל טעות בהגנת ווסטהאם והכניס מסירה לדיסטן, שנותר לבד מול גרין אך בעט חלש והחוצה.

דקה 16: גול! קרן של פארקר הגיעה לתוך ערבוביה בהגנה של אברטון. הכדור הורחק מההגנה עד קובאץ', שבעט, היברט שינה את הכיוון והכדור חדר פנימה. 0:1 לווסטהאם בניגוד למהלכי המשחק.

דקה 20: אובינה ביצע תרגיל יפה, עבר בקלות את ארטטה ובעט חזק לעמוד החיצוני.

דקה 42: גול! ארטטה הכניס מסירת עומק לקייהיל, שהגביה לרחבה, קולמן הגיע מאחור, לא מכוסה, נותר לבד מול גרין ודחק פנימה שער כמעט זהה לשערו של פיקיון מול פולהאם. 1:1 מוצדק בין ווסטהאם לאברטון.

דקה 45: שוב שיתוף פעולה בין קייהיל לקולמן הסתיים כשהאחרון עבר מאגף שמאל לאמצע ושיחרר בעיטה החוצה.

דקה 51: רודוול העביר מסירה לפינאר, שניער את השומר שלו ושיחרר בעיטה מסובבת לפינה הרחוקה אך מעל השער.

דקה 70: אובינה שלח קדימה את סירס, שיישר לקול, אך החלוץ האנגלי בעט החוצה. מתפרצת מסוכנת של ווסטהאם.

דקה 80: פינאר יישר את הכדור לקייהיל, שבעט לא טוב ישר לידיו של גרין.

דקה 82: קרן של אברטון הגיעה לראשו של פלאיני, שנגח חזק, אך גרין רשם הצלה מצוינת.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, מאתיו אפסון, הריטה אילונגה (ג'ונתן ספקטור, 34), ג'יימס תומקינס, לואיס בואה מורטה, רדוסלאב קובאץ', ג'וליאן פובר, סקוט פארקר, פרדריק פיקיון (קרלטון קול, 56), פרדי סירס, ויקטור אובינה (זאבון היינס, 86).

הרכב אברטון: טים הווארד, סילבן דיסטן, טוני היברט, לייטון ביינס, שיימוס קולמן, פיל נוויל, מיקל ארטטה (דיניאר ביליאלטדינוב, 90), סטיבן פינאר (ג'רמיין בקפורד, 90), מרואן פלאיני, ג'ק רודוול (איגביני יעקובו, 62), טים קייהיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לואיס בואה מורטה שחקן ווסטהאם. Scott Heavey, GettyImages
לא נראה במשחק. בואה מורטה/GettyImages, Scott Heavey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully