וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי פ"ת ניצחה את בית"ר ירושלים בפנדלים

אחרי שוויון 2:2 בתום 90 דקות ברבע הגמר, עידן טל ואבי ריקן החמיצו מהנקודה הלבנה ודני פרדה הכריע את ההתמודדות

בית"ר ירושלים נפרדה הערב (שלישי) מתואר מחזיקת גביע הטוטו, אחרי שהפסידה למכבי פתח תקוה 4:2 בפנדלים, אחרי 2:2 בתום 120 דקות של כדורגל. קבוצתו של אורי מלמיליאן הייתה רחוקה דקה אחת בלבד מעלייה לחצי הגמר אחרי ששער של חן עזריאל בדקה ה-64 העלה אותה ליתרון עד לדקה ה-90. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן בית"ר נרדמה, ושחקנה לשעבר אלירן דנין ניצל את זה כדי להשוות בנגיחה מוזרה, ולשלוח את שתי הקבוצות להארכה.

עומר דמארי שבכלל היה אמור להיות מחוץ לסגל של פרדי דוד בגלל מחלה, נכנס בסופו של דבר כמחליף והחיהי את משחק ההתקפה של מכבי פתח תקוה. שיתוף הפעולה שלו עם דובב גבאי הביא למהפך של המלאבסים שלוש דקות בתוך ההארכה, אבל עידן טל ששיחק החל מהמחצית השניה השווה כעבור חמש דקות. שתי הקבוצות הגיעו לעוד הרבה מצבים בדקות שנותרו עד לסיום, אבל האירוע המשמעותי בהארכה חוץ מהשערים היה הרחקתו של ליאור ראובן, שהשאיר את בית,ר בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-105. חבריו החזיקו מעמד 15 דקות נוספות, אבל נשברו דווקא בגלל הנקודה הלבנה, כשעידן טל ואבי ריקן החמיצו ברשלנות, ודני פרדה לא התבלבל בפנדל המכריע כדי להעלות את מכבי פתח תקוה לחצי גמר גביע הטוטו.

חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מי זוכר את שער היתרון שלו?. חן עזריאל/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 3 - הזדמנות ראשונה במשחק למכבי פתח תקוה, כאשר טל בן חיים מצא את עצמו חופשי בצד השמאלי של הרחבה ובעט מקרוב החוצה.

דקה 10 - הזדמנות משמעותית ראשונה לבית"ר ירושלים כשאבירם ברוכיאן קיבל מסירה מצויינת ובעט ממצב נוח מצד ימין, אלא שהכדור נבלם בדרך לשער על דיי שחקן הגנה.

דקה 20 - טל בן חיים השתלט על כדור תועה ושחרר בעיטה מהאוורי ממרחק של 20 מטרים, הכדור יצא החוצה.

דקה 34 - מהלך נהדר של בית"ר ירושלים מצד שמאל הסתיים במצב בעיטה נוח של עמית בן שושן מטרים ספורים מהשער, אלא שבן שושן התרשל ואיבד את הכדור.

דקה 35 - עומר גולן פרץ לכיוון השער מצד ימין תוך כדי שהוא עובר את כריסטיאן גונזאלס, והמשיך בבעיטה ממצב נוח החוצה.

דקה 45 - מכבי פתח תקוה יצאה להתקפה מתפרצת של חמישה שחקני התקפה מול שלושה שחקני הגנה, אלא שמסירה מוטעית של עומר גולן לטל בן חיים הסתיימה בבעיטה מ-16 מטרים מעל למשקוף.

דקה 62 - הנבחן סרגיי טרטיאק, שפתח עם כמה מהלכים יפים לבית"ר ירושלים, בעט בפעם הראשונה למסגרת אבל עשה זאת חלש ולבקוביץ' עצר.

דקה 64 - שער! טל בן חיים ניסה להחזיר כדור לכיוון השוער שלו, אבל חן עזריאל השתלט עליו ועבר את לבקוביץ' כדי לגלגל פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 90 - עומר דמארי קיבל הזדמנות פז בתוספת הזמן של המשחק, כשהיה לו אפילו זמן לכוון ממרכז הרחבה. אבל הבעיטה שלו לשער הסתיימה בהדיפה של הרוש לקרן.

דקה 90+3 - שער! ההגנה של בית"ר ירושלים נרדמה בדקה האחרונה של תוספת הזמן, ואלירן דנין ניצל את זה כדי לנגוח מהרחבה למסגרת. הכדור עבר את קו השער לפני שיצא החוצה ומכבי פתח תקוה השוותה ל-1:1.

דקה 93 - שער! דני פרדה הרים כדור מצד ימין, דובב גבאי נגח מקרוב והכדור פגע במשקוף. עומר דמארי השתלט על הריבאונד ודחק פנימה. 1:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 98 - שער! עידן טל בעט כדור חופשי מ-25 מטרים. הכדור פגע בחומה של המלאבסים ושט משם לכיוון החיבורים. בית"ר ירושלים השוותה ל-2:2.

דקה 103 - פתח תקוה יצאה למתפרצת וגבאי הכניס כדור נהדר לעומר דמארי, שהחמיץ מקרוב מול הרוש.

דקה 105 - בית"ר ירושלים נותרה בעשרה שחקנים אחרי עבירה של ליאור ראובן, שספג כרטיס צהוב שני והורחק באדום.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', חגי גולדנברג, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, אלירן דנין, רועי בקל (עומר דמארי, 59), יוסי אופיר (דובב גבאי, 79), סבסטיאן סנסוני (נבוישה מרינקוביץ', 73), מיכאל זנדברג (דני פרדה, 67), טל בן חיים (אסי משיח, 90), עומר גולן.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אביתר ברוכיאן, משה מישאלוב, קובי מויאל (שי חדד, 72), אבירם ברוכיאן (אבי ריקן, 53), עמית בן שושן (עידן טל, 46), חן עזריאל (סרג' איילי, 87), סרגיי טרטיאק (סמואל יבואה, 69).

פנדלים

אסי משיח בעט בהצלחה לפינה בימנית של הרוש. 0:1 למכבי פתח תקוה.

עידן טל בעט לגופו של רובי לבקוביץ'.

מרינקוביץ' בעט שמאלה, הרוש זינק מצויין והדף.

שי חדד בעט שמאלה בהצלחה. 1:1.

דובב גבאי בעט בקלילות ימינה ופנימה. 1:2 למכבי פתח תקוה.

אבי ריקן בעט ברשלנות מעל למשקוף.

עומר דמארי בעט ימינה לחיבורים. 1:3 למכבי פתח תקוה.

משה מישאלוב בעט לפינה השמאלית של לבקוביץ' ופנימה. 2:3 למכבי פתח תקוה.

דני פרדה בעט שמאלה וכבש. 2:4 למכבי פתח תקוה שעלתה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully