וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "אם הגרמני הגדול היה משחק, היה לנו יותר קל"

דאלאס נעדרה את נוביצקי רוב המשחק מול הת'אנדר, חברו החמיא לו. מקמילן בונה על אולדריג', סופרמן הגיע לניו ג'רזי

דאלאס קצרה הלילה (בין שני לשלישי) ניצחון שישי ברציפות אחרי שגברה 93:103 על אוקלהומה סיטי ת'אנדר בחוץ, זאת למרות שהיא נעדרה ברוב שלבי המשחק את הסקורר הגדול שלה דירק נוביצקי, שנפצע בקרסולו כבר בתחילת הרבע השני. "אם הגרמני הגדול היה נמצא על הפרקט", אמר חברו של נוביצקי ג'ייסון טרי, "היה לנו הרבה יותר קל. זה היה מפחיד לראות אותו נוחת כך ונאנק מכאבים, אבל כשראינו אותו בהפסקה מחייך, שאל אותנו מה התוצאה ואומר לנו: 'תנצחו אותם', קיבלנו הרבה ביטחון".

* פורטלנד השיגה ניצחון חוץ מצוין על יוטה 91:96, הרבה בעזרתו של למרקוס אולדריג' שטרף את הפרקט עם 26 נקודות והוריד 7 ריבאונדים. "היינו צריכים את הניצחון הזה", אמר בסיום מאמן הבלייזרס נייט מקמילן. "אולדריג' הוא שחקן מתפתח, הוא בדרך להיות 'האיש הזה', בדרך להיות האיש שאליו הולכים ברגעי ההכרעה. הוא שיחק עם הרבה ביטחון. הוא חדר הרבה לצבע, רוב הניסיונות שלו היו בצבע, הוא קיבל החלטות טובות".

* אורלנדו השיגה ניצחון חוץ מול הנטס 88:104, והקבוצה של סטן ואן גנדי מתחילה להראות ניצוצות טובים של חיבור אחרי הטרייד שהנחית אצלה מספר תותחים כבדים. "היה לנו קשה להגיע למשחק", אמר סופרמן דוויט הווארד לאחר שהאוטובוס שלקח את המג'יק מהמלון נתקע בשלג הכבד שנערם בניו ג'רזי. "אבל התאקלמנו טוב במשחק בכל זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully