וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "גרנט עשה עבודה טובה בכל מקום בו עבד"

מנג'ר אברטון, שיפגוש הערב (19:30, ספורט1) את ווסטהאם, החמיא לעמיתו הישראלי: "הוא קיבל קבוצה בסיטואציה קשה"

ניצחון החוץ על פולהאם (1:3) הוריד הרבה לחץ מאברהם גרנט. ווסטהאם שלו ברחה מהמקום האחרון והדיווחים על מעמדו המעורער שככו. הערב (שלישי, 19:30, שידור חי בספורט1 וספורט1 HD) יארחו הפטישים את אברטון בתקווה להמשיך את מסע ההיחלצות מהתחתית. הטופיז, אגב, ניצחו בכל אחד מארבעת הביקורים האחרונים שלהם באפטון פארק.

דיוויד מויס, מנג'ר אברטון, בחר לפני המשחק לחזק את גרנט: "אני מכיר את אברהם וחושב שהוא עשה עבודה טובה בכל המועדונים בהם עבד. הוא עושה עבודה טובה כשלקח את צ'לסי וגם בפורטסמות. המשרה בווסטהאם היא קשה. הוא קיבל את הקבוצה במצב שלא פשוט להפוך אותו. אני מקווה שהוא יצליח, כמובן אחרי שננצח אותם".

מויס התייחס לגל הפרסומים נגד גרנט בתקשורת האנגלית: "כל יום מישהו אחר אומר שהוא לא צריך להיות בתפקיד, אבל גרנט התייחס לזה יפה. הוא יודע שיש לו תפקיד קשה והוא מבצע אותו עם הרבה כבוד".

ועוד בווסטהאם. על פי דיווח ב"דיילי מייל" מנצ'סטר סיטי אישרה למגן ווין ברידג' לנהל מגעים עם הפטישים. ברידג' פתח רק פעם אחת העונה ולא נמצא בתוכניות של רוברטו מאנצ'יני. בסיטי מוכנים לשחרר אותו בהשאלה ו-ווסטהאם, שזקוקה למגן שמאלי, הוזכרה בעבר כמעוניינת בשירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully