וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענק של 20 אלף שקל לגטרר מעיריית ירושלים

לוחמת הטאקוונדו קיבלה את המענק בערב הוקרה לספורטאי העיר ירושלים. גל נבו וגיא ברנע קיבלו 5,000 שקל

רשות הספורט בעיריית ירושלים קיימה הערב (שני) את הכנס השנתי של אגודות הספורט הירושלמיות במלון דן ירושלים. בכנס אגודות הספורט של ירושלים, במעמד ראש העיר ניר ברקת, חולקו תשורות לאגודות הספורט של ירושלים וכן לספורטאים הירושלמיים בעלי ההישגים הבולטים בזירה הבינלאומית בעונת הפעילות 2010 . במהלך הערב ניתנה סקירה מקיפה על פעילות הספורט בעיר ,סקירה על התקדמות בניית הארנה , הרחבת אצטדיון טדי, נושא התקציבים לאגודות ופיתוח התשתיות לספורט.

ברקת אמר: "אנו רואים חשיבות עליונה במיצוב ירושלים כעיר מובילה בתחום הספורט וכבירת הספורט של ישראל. קידום הספורט בירושלים מביא לגאווה וקידום לעיר ותורם לשייכות הירושלמית. הספורט הוא מרכיב חשוב בחזון העירוני ויש לו מקום וחשוב בראייה המערכתית המנחה אותנו. מלבד ההשקעה הרבה בתשתיות הספורט בעיר עבור אגודות הספורט הירושלמיות כמו בניית הארנה והרחבת אצטדיון טדי, ירושלים מתכוננת למסה של אירועי ספורט גדולים שימצבו את העיר כבירת הספורט של המדינה".

בחלקו השני של הכנס העניקה עיריית ירושלים תשורות לספורטאים בעלי ההישגים הבולטים של 2010 , כאשר השמות המובילים היו בת אל גטרר, אלופת אירופה בטאקוונדו שזכתה במגן הוקרה ובמענק כספי של 20 אלף שקל, השחיין גל נבו, שהגיע למקום ה-3 באליפות אירופה בשחייה (מענק של 5,000 שקל), חברו גיא ברנע (5,000 שקל) וחיים מולכו מבית הלוחם ירושלים, שיאן העולם בקליעה ברובה אוויר לנכים (5,000 שקל).

ברקת אף העניק לדני קליין, יו"ר הפועל ירושלים, ולאיציק קורנפיין, יו"ר בית"ר ירושלים, מגני הוקרה על הפעילות הרבה והענפה של קבוצותיהם למען הקהילה. מאמן הפועל ירושלים עודד קטש קיבל מראש העיר גביע הוקרה על הזכייה באליפות המדינה בכדורסל (עם הפועל גלבוע/גליל), על הבחירה כמאמן השנה וכמובן על הגעתו לעיר. קטש הודה לברקת הוסיף: "אנו עוברים בקבוצה ימים לא קלים ופשוטים, אבל יש לנו יש דרך והרבה סבלנות ובעיקר מערכת תומכת, ויחד נצא מחוזקים יותר לעבר המטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully