וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אני לא יודע כמה סבלנות יש לאברמוביץ'"

עם זאת, מנג'ר צ'לסי סבור שעדיין לא יפוטר: "אנחנו ישנים, אולי אני הראשון שצריך להתעורר". פברגאס: "אנחנו קבוצה גדולה"

ארסנל הצליחה להוריד הערב (שני) קוף גדול מהגב שלה, כשניצחה 1:3 את צ'לסי במסגרת המחזור ה-19 בפרמיירליג. התותחנים הצליחו לרשום וי ראשון מול הבלוז לאחר חמישה הפסדים רצופים ו-334 דקות ללא שער זכות. הקבוצה של ארסן ונגר עלתה למקום השני עם 35 נקודות והיא רחוקה שתי נקודות מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד, לה יש משחק חסר. לעומתם, הדאבליסטית סגרה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, נראתה רע ונותרה רביעית, מרחק שש נקודות מהפסגה ומשחק עודף. נראה שמשהו חורק במיוחד במכונה של רומן אברמוביץ', בעיקר בהגנה שלה.

ססק פברגאס נבחר לשחקן המצטיין ואמר בסיום: "זה חשוב מנטלית, אבל צריך להוכיח שאנחנו יכולים לשחק כך לאורך זמן. אנחנו חייבים לתת 100 אחוז ולנצח כל משחק. תמיד אמרתי שההבדל בין קבוצה טובה לגדולה הוא קטן והיום הראנו שאנחנו קבוצה גדולה, שיחקנו פנטסטי. ידענו שאסור לנו להפסיד אחרי שהפסדנו למנצ'סטר יונייטד, דחפנו את צ'לסי חזק ולא נתנו להם לשחק. הפרמיירליג כל כך צמודה וכולם נהנים מזה. אנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים לעשות עד סוף העונה ונקווה לזכות באליפות. לא חזרנו היום למירוץ האליפות, היינו שם כל הזמן".

תיאו וולקוט, שכבש את השלישי ובישל את השני, אמר: "לא חשבנו על יחסי העבר מול צ'לסי, רק חשבנו איך ללחוץ את צ'לסי ולשפר את הרמה שלנו. לא נתנו לצ'לסי שטחים והצלחנו להשיג ניצחון פשוט פנטסטי. הכל פשוט הלך מצוין בשבילנו היום. רצינו לעשות את זה בשביל האוהדים. לאחרונה איכזבנו אותם ולא השגנו תוצאות אז אני שמח. זה מאוד כיף שכבשתי, אבל חשוב מאוד שכבשנו מוקדם והצלחנו להירגע".

אנצ'לוטי :"לא ציפיתי להפסד הזה"

עוד לילה קשה עבר על צ'לסי וקרלו אנצ'לוטי, שנותר "המום ומופתע", כך להגדרתו אחרי המשחק. המנג'ר האיטלקי של הכחולים יודע שהמשחק הבא, ביום רביעי בסטמפורד ברידג' נגד בולטון, הפך עבורו לחובה, למרות שהוא בטוח שעדיין יישאר בתפקיד גם אם לא ינצח.

"אנחנו חייבים להתעורר ובמהירות", אמר אנצ'לוטי. "אולי אני זה האדם הראשון שצריך להתעורר במערכת. כמובן שאני מודאג. זה משחק שישי או שביעי שאנחנו נתקל בקשיים גדולים ושאנחנו לא מנצחים. אני לא מרוצה מהדרך בה אנחנו משחקים וזה מה שמטריד אותי.

"יש לי תחושה טובה מאוד לגבי השחקנים שלי בשבועיים האחרונים", הוסיף אנצ'לוטי, "כך שלא ציפיתי להפסד הזה. הופתעתי מההופעה שלנו. חשבתי שעברנו את התקופה הרעה שלנו. כנראה שכל מה שעשינו בשבועיים האחרונים עדיין לא מספיק. לא שיחקנו טוב במשחק הזה. אנחנו ישנים, אתה לא יכול לנצח את ארסנל כאשר אתה רדום. אני לא חושב שרומן אברמוביץ' יהיה מרוצה אבל אני לוקח אחריות מלאה. אני לא יודע כמה סבלנות תהיה לו".

עדכון ראשון 00:08 28/12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully