וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "לא התכוונתי להכעיס אף אחד"

כוכב מיאמי התנצל על הדברים שיוחסו לו, לפיהם הליגה דורשת צמצום: "אני בצד של השחקנים". שאקיל נקנס ב-35 אלף דולר

48 שעות מאז שהתבטא, לכאורה, כי הוא בעד הקטנת ליגת ה-NBA, לברון ג'יימס דאג הערב (שני) לשוב בו ולהסביר למה הוא באמת התכוון. כזכור, אלה הדברים שיצאו מפי קינג ג'יימס ביום שבת: "אני מקווה שהליגה תבין דרך אחת לחזור לשנות ה-80, אז היו שלושה או ארבעה אולסטארס, שלושה או ארבעה סופרסטארים, שלושה או ארבעה הול אוף פיימרס באותה קבוצה. אז הליגה הייתה נהדרת ולא דלילה כמו היום. דמיינו שהייתם יכולים להוציא את קווין לאב ממינסוטה ולהקטין את הליגה. קחו את ברוק לופז או דווין האריס מקבוצות פחות טובות ושימו אותם בקבוצה שיכולה להיות טובה".

הדברים של ג'יימס היכו גלים, והערב, כאמור, הוא נשמע קצת אחרת. "זה מטורף, עד שראיתי את המילה "צמצום" (contraction) באינטרנט לא ידעתי מה משמעותה. אפילו לא הזכרתי את זה. המילה הזאת לא יצאה לי מהפה. פשוט אמרתי איך שהליגה היתה טובה בשנות השמונים, וזה יכול לקרות שוב. מעולם לא אמרתי - 'בואו נוציא חלק מהקבוצות החוצה. אני בצד של השחקנים, הם יודעים זאת, לא התכוונתי להכעיס אף אחד'", הבהיר לברון, שנבחר לשחקן השבוע במזרח מוקדם יותר.

עוד לפני דבריו של המלך ג'יימס, הגיב אייברי ג'ונסון לציטוטיו הראשונים של שחקן מיאמי. "אולי הליגה היתה טובה יותר אם לא היו שלושה כוכבים בקבוצה אחת", עקץ מאמן ניו ג'רזי, שלא אהב לשמוע שקבוצתו צריכה לצאת מה-NBA.

שאקיל נכנס בשופטים, ונקנס

מי שלא ממש מתחרט על דבריו והערב הוא נקנס על כך הוא שאקיל אוניל. הדיזל יצא בשש עבירות ב-13 דקות בלבד בהפסד בוסטון לאורלנדו בחג המולד, ולאחר המשחק הוא ביקר בחריפות את השופטים, ובראשם בוב דילייני, שלבש את הגופיה עם המספר 26: "כנראה שהקהל בא לראות את מספר 26. הוא היה שחקן מצוין היום, מספר 26".

גם דוויט האוורד הסתבך בבעיית עבירות באותו משחק, מה שגרם לשאק להוסיף: "אם הייתי אוהד הייתי מאוד כועס. אתה משלם הרבה כסף כדי לראות שניים מהשחקנים הכי טובים ב-NBA יושבים על הספסל, מחוץ למשחק. זה מה שקורה כשיש חולי שליטה". הדברים הללו עלו לשאק בקנס בשווי 35 אלף דולר. קטן עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully