וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות משבועיים: פרנסיס עוזב את סין

האולסטאר לשעבר הבריז מאימון, נטש משחק במחצית וגרם לראשי בייג'ינג דאקס לשחרר אותו אחרי ארבעה משחקים בלבד

13 ימים, ארבעה משחקים - זה המאזן העגום איתו מסיים סטיב פרנסיס את הקריירה בסין. הערב (שני) הודיעה קבוצתו בייג'ינג דאקס כי האולסטאר לשעבר החליט לעזוב את המועדון אחרי שבועיים מלאים באמוציות וחילוקי דעות. על פי דיווחים, הקש ששבר את גב הגמל הגיע לפני מספר ימים, כאשר פרנסיס לא הופיע לאימון שהתקיים בחג המולד על דעת עצמו, דבר שהכעיס עד מאוד את ראשי המועדון.

אמש לא שותף הרכז בניצחון ליגה של הדאקס, ואף הגדיל לעשות כאשר עזב את המתחם במחצית. "סטיב הגיע לחדר הכושר שלנו היום ואמר שהוא רוצה לעזוב", הודה סגן נשיא הקבוצה, יואן צ'או. "דיברתי איתו הבוקר על ההחלטה שלו לעזוב את המשחק אמש והיעדרותו מהאימון. אמרתי לו, בשם הקבוצה, שאנחנו רוצים שהוא יעזוב. אחר הצהריים הוא בישר לי על החלטתו".

פרנסיס החליט להגיע לסין במטרה לשקם את הקריירה הדועכת שלו. הרכז החידתי בן ה-33 מחזיק בממוצעים של 18 נקודות, 6 אסיסטים ו-5.6 ריבאונדים למשך עשר עונותיו ב-NBA, אלא שבדמדומי הקריירה, כאשר שוחרר מממפיס בינואר 2009 והבין כי לא יצליח למצוא קבוצה נוספת בליגה הטובה בעולם, הוא החליט לנדוד לסין - שם היה פופולארי במיוחד מאז שיתוף הפעולה המפורסם עם יאו מינג ביוסטון, לטובת 800 אלף דולר והרצון למכור מרנצ'נדייז. הממוצעים איתם חוזר "פרנצ'ייז" לארצות הברית? קחו אוויר: 0.5 נקודות, 0.7 ריבאונדים, 3 דקות משחק בממוצע. לא נעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully