וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "קסאנו מצוין, אני כבר מחכה לשחק איתו"

חלוצה החדש של מילאן המריא איתה למחנה אימונים בדובאי וסחט מחמאות מחבריו. אודו: "יש כאן סביבה טובה, נשמור עליו"

מילאן מנצלת את הפגרה כדי לקיים את מחנה אמצע-העונה שלה בדובאי, ומי שהמריאו הערב (שני) עם הקבוצה הם צמד שחקני ההתקפה המפוקפקים משהו, רונאלדיניו ואנטוניו קסאנו. הראשון ממשיך לנהל שיחות עם גרמיו אך דובר הרוסונרי טען כי עד כה לא הגיעו הצדדים לסיום, ועל כן הצטרף שחקן השנה לשעבר לחבריו כאשר הגיע בטיסה מברזיל יחד עם טיאגו סילבה ופאטו. מי שלא הגיע לדובאי הוא רוביניו שפספס את הטיסה ויצטרף באיחור.

קסאנו, לעומת זאת, זכה לתשואות מצד אוהדים נלהבים בשדה התעופה של מילאנו כאשר לבש לראשונה את מדיה של מוליכת הליגה האיטלקית. החלוץ בן ה-28 סחט היום מחמאות מחברו לחוד ההתקפה, רוביניו: "שיחקתי איתו בריאל מדריד והוא שחקן מצוין, הוא היה עושה דברים יוצאים מהכלל באימונים. אני כבר לא יכול לחכות לשחק איתו על כר הדשא ואני בטוח שהוא יעזור לנו לנצח הרבה".

אין עוררין לגבי יכולתו המקצועית של קסאנו. סימני השאלה העיקריים תמיד היו סביב האופי שלו. גם כאן רוביניו דואג לגבות את חברו החדש: "הוא לא בנאדם רע, הוא בחור עליז ונדיב, אבל יש לו אופי מאוד ייחודי". גם מאסימו אודו הוותיק המשיך באותו קו הגנה לחלוץ סמפדוריה לשעבר: "אנחנו מצפים ממנו להרבה. יש סביבה טובה במילאן וכבוד מכל עבר. יש לנו חבורה טובה, כך שנוכל לשמור עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully