וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי חולון לא הורשו להיכנס להדר יוסף

27.12.2010 / 16:54

כ-150 מאוהדי הקבוצה רכשו כרטיסים ליציע של אוהדי הפועל תל אביב במשחק הגביע ונותרו בחוץ (19:00, ערוץ 1)

משחקי שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל יחלו מחר (שלישי) במפגש המסקרן בו תארח הפועל תל אביב את הפועל חולון (19:00, שידור ישיר בערוץ 1, שופטים: משה ביטון, דוד רומנו, אלעד אשכנזי). המפגש האחרון של הפועל חולון עם הפועל תל אביב שלפני הקמת הפועל אוסישקין הנוכחית הייתה בעונת 1998/9, אז ניצחה הפועל תל אביב 76:82. באותה עונה נפגשו שתי הקבוצות גם במסגרת שמינית גמר הגביע, ושוב הייתה זאת הפועל תל אביב שניצחה. הקבוצה האחרונה מהליגה הלאומית שהדיחה קבוצה מליגת העל בגביע הייתה אליצור רמלה בעונת 2003/4, שגברה בשמינית גמר הגביע על מכבי ראשון לציון. מי שכיכב אז בשורות רמלה, היה שחקן הפועל חולון, מורן רוט.

בהפועל תל אביב מתרגשים לקראת המשחק מול הפועל חולון, המפגש הרשמי הראשון של קבוצת האוהדים עם קבוצה מליגת העל מאז שקמה בעונת 2006/7. הקבוצה של שרון אברהמי, שמוליכה את הליגה הלאומית בתום הסיבוב הראשון עם מאזן נקי מהפסדים, תחסר במשחק את מתן נאור וטוהר חיימוביץ' הפצועים, אך תקבל את יריב רוקני, שבועדת המשמעת שנקבעה לו בשבוע שעבר זוכה מאשמת הפגיעה בליאור לוי מאליצור רמלה. בקבוצה מבקשים מאוהדים שלא רכשו כרטיסים לא להגיע לאיזור אולם הדר יוסף, לאחר שכל הכרטיסים שהוצאו למשחק, נמכרו כבר ביום שבת.

אל מול הפועל תל אביב ניצבת קבוצה פגיעה, שעתידה הכלכלי אינו ידוע. הפועל חולון ספגה ביום שבת האחרון את הפסד הליגה הראשון שלה מזה כחודש, ונחשפה במערומיה עם סגל השחקנים הקצר שעומד לזכות המאמן דני פרנקו. ג'יימי ארנולד ימשיך להעדר בעקבות הפציעה בברכו, ורק לקראת סוף השבוע ידעו בחולון מתי יוכל לחזור לסגל. מי שיצטרך להרים את רמתו הוא מורן רוט, שהצטיין בניצחונותיה האחרונים של הקבוצה, אך בהפסד לנתניה בשבת קלע רק 3 נקודות. כ-125 כרטיסים הוקצו לאוהדי חולון לקראת המשחק, אך הצפי הוא ש-200 אוהדי הקבוצה ידחפו את הסגולים במפגש הטעון בהדר יוסף.

לפני המשחק, התרחשה מהומה לא קטנה מחוץ לאולם בהיכל הספורט בהדר יוסף, כאשר 150 אוהדים של הפועל חולון לא הורשו להיכנס לאולם והביעו את מחאתם בנושא. אוהדי האורחת לא הורשו להיכנס מפני שרכשו כרטיסים ליציע של אוהדי הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully