וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: בוזגלו, ייני, גפני ומלול תורגלו בהרכב

27.12.2010 / 17:35

הצהובים ערכו אימון טקטי לקראת מכבי חיפה, קולאוטי, זיו ואלברמן צפויים לרדת לספסל. הקבוצה פתחה במו"מ לגבי כחלון

מכבי תל אביב פתחה הבוקר (שני) במשא ומתן רשמי עם קבוצת שרלרואה הבלגית בנוגע להעברתו של קשר הקבוצה תמיר כחלון, בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. כחלון שהה מספר ימים במועדון הבלגי, ממנו אגב הוא חזר חולה לישראל, וכנראה הרשים את הצוות המקצועי של שרלרואה, שמבקש לצרפו לקבוצה.

הבוקר קיבל מנכ"ל מכבי תל אביב עוזי שעיה הצעה רשמית מהמועדון הבלגי דרך סוכנו של השחקן, כשבשלב זה נפתח משא ומתן בין שני המועדונים. עם זאת, במכבי הדגישו כי בשלב ראשון מדובר בהשאלה בלבד עד לסיומה של העונה, אולם כחלק מהמשא ומתן עלתה האופציה לרכישה עתידית של כרטיסו של כחלון על ידי הבלגים בסיום העונה.

יש לציין כי כרגע אין עדיין הסכמות - לא לגבי מחיר ההשאלה וגם לא לגבי סעיף הרכישה העתידית בסיום העונה. בנוגע לסעיף הרכישה העתידית, מותנה הדבר גם באישורו של הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר, ובשלב זה עדיין לא התקבלה החלטה שכזו. נכון לעכשיו מדובר בשלבים ראשוניים של המשא ומתן אולם במכבי העריכו כי הצעתם של הבלגים אכן רצינית וכי כחלון יעבור בחודש ינואר, לפחות עד סיום העונה, לשחק בשרלרואה ויהיה נציג נוסף של הכדורגל הישראלי בליגה הבלגית.

כחלון, שכאמור חזר חולה, ישוב בקרוב לאימונים ועוד לא ברור עדיין האם יהיה בסגל לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו של הקבוצה נגד מכבי חיפה ביום רביעי (20:30, שידור ישיר בספורט 5 + לייב). מכבי תל אביב קיימה הערב אימון טקטי לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה. תמיר כחלון, שנמצא במו"מ עם שרלרואה הבלגית, נעדר מהאימון. על פי התרגול הטקטי שנערך, נראה כי מאור בוזגלו יחזור לחוליית הקישור ויפתח בהרכב, כששרן ייני, רוני גפני ודור מלול, שלא פתחו במשחק הליגה מול הפועל באר שבע, תורגלו בהרכב. לעומתם, יואב זיו, גל אלברמן ורוברטו קולאוטי אמורים לרדת לספסל. ג'יבריל סידיבה, שלא ישחק במשחק הליגה ביום שני בשל צבירת כרטיסים צהובים, צפוי לפתוח במשחק גביע הטוטו.

עדכון ראשון: 12:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully