וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטפאל בונה כעת על הניסיון

מאמן סקרמנטו, שתארח הלילה (05:00, 5+ לייב) את הקליפרס, החליט לתת המושכות בידי הוותיקים: "זה חלק מהצמיחה שלנו"

מאמן סקרמנטו קינגס פול ווסטפאל ממשיך בחיפושיו אחר פיתרון מהיר שיוציא אותו ואת הקבוצה שלו מהמשבר העמוק בו היא שרויה. מחר בלילה (בין שני לשלישי, 05:00, שידור ישיר בספורט 5 + לייב) יארחו בארקו ארנה סקרמנטו והפורוורד הישראלי עמרי כספי את לוס אנג'לס קליפרס ובלייק גריפין. הקינגס, עם המאזן הכי גרוע בליגה (22:5), מייחלים בנרות לניצחון לאחר שבעה הפסדים ברצף.

ווסטפאל שוב החליט לשנות חמישייה, בפעם ה-11 העונה, כאשר במשחק נגד הקבוצה מעיר המלאכים יפתחו הגארדים טייריק אוונס ובנו אודריך, הפורוורדים קארל לאנדרי ופרנסיסקו גארסיה והסנטר סמואל דלמבר. המטרה של ווסטפאל היא ללכת על קו של שחקנים עם ניסיון, לאחר שהבין כי הבעיה העיקרית של הקבוצה, מעבר למקצועית, בעיקר מנטלית, כשהיא קורסת בדקות האחרונות של משחקיה וגם כאשר מובילה לא מנצחת.

גארסיה הוא השינוי מהמשחק ההפסד למילווקי אז פתח דונטה גרין. מלבד טייריק אוונס, לו זו העונה השנייה בליגה, שחקני החמישייה הצפויה הם שחקנים ותיקים בליגה. מי שעוד יסבול יחסית משינוי קו המחשבה הוא כספי, לו זו העונה השנייה בקבוצה.

ווסטפאל עדיין נשמע בטוח במעמדו, ואמר: "אני חושב שזה חשוב עבור השחקנים שלנו לקחת נשימה עמוקה, לקחת צעד אחורה ולהבין שזה חלק מהצמיחה שלנו כקבוצה. יחד עם זאת, אני סבור שכעת זה הזמן הנכון ביותר להציב את השחקנים המנוסים ביותר שלנו על המגרש ולנסות לגרום לצעירים שלנו להתפתח בצורה איטית וטובה יותר מאשר בצורה של לזרוק אותם למים העמוקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully