וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: ירושלים ממשיכה בתנופה

עוד ניצחון לליונס, הפעם 6:58 מוחץ על הרצליה. חיפה חלמה כבר על ניצחון, אבל הפיונירס הפכו פיגור גדול ל-26:30

חצי עונה שוחקה בליגת הפוטבול בישראל, ובמחזור האחרון של הסיבוב התקיימו שני מפגשים עם תוצאות שונות לגמרי. במשחק הראשון אירחה חיפה אנדרדוגס את הפיונירס מתל אביב. החיפאים כבר הובילו ב-14 נקודות במחצית השנייה, אך שוב חזרו הביתה עם הפסד כואב, הפעם 30:26. לפיונירס היה זה ניצחון שלישי ברציפות, יש מאזן חיובי של 2:3, בעוד שהחיפאים מדשדשים בתחתית הטבלה ללא ניצחון אחרי חמישה משחקים.

תחילת המשחק הייתה בשליטה חיפאית, כשהם עולים ליתרון מבטיח של 6:20. "ההרגשה בקבוצה הייתה שסופסוף עולים על דרך המלך. דברים שהתאמנו עליהם באימונים עבדו בצורה מצוינת ותפסנו ביטחון, אולי יותר מדי ביטחון", סיכם רועי זיו מהאנדרדוגס בסיום המשחק. עם שלושה טאצ'דאונים של הרץ האחורי ג'רוד וולרסטין ושלושה חטיפות של רון מוסקנה, הפיונירס רשמו 24 נקודות ללא מענה במחצית השנייה והובילו 20:30, לפני שהמארחים הצליחו לעלות שוב על לוח התוצאות. בכך עלו הפיונירס למקום השני בבית הצפוני של הליגה.

המשחק השני במחזור היה בשליטת ירושלים ליונס, שגברו בקלות על הרצליה האמרס 6:58. "כך אנו מצפים לשחק בכל משחק", ציין עידן ירון מירושלים, שהוביל את קבוצתו עם 4 תפיסות לטאצ'דאון ו-115 יארדים באוויר סך הכל. קייסי סטיוארט הוביל את ההגנה עם 8 תאקלים, חטיפת כדור והפלה אחת. הירושלמים עלו למאזן של 1:4, כמו המובילים בבית הדרומי, מורדי יהודה.

במחזור הקרוב של הליגה ישחקו כל שמונה הקבוצות. הספתח ייערך בירושלים עם מפגש כפול: דרבי ירושלמי בין הליונס והקינגס באצטדיון קראפט ב-19.00 ומיד לאחריו משחק העונה בין שתי המובילות, תל אביב-יפו סייברס ומורדי יהודה. למחרת יתייצבו הנחיל השחור מבאר שבע בחיפה למשחק תחתית מול האנדרדוגס, ובמוצ"ש יארחו ההאמרס מהרצליה את הפיונירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully