וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין: "אני רוצה להישאר שנים רבות בריאל"

כשהוא מחלים מהפציעה בגבו בארגנטינה, מייחל חלוץ הלבנים לחזרתו המהירה למגרשים: "ההחלמה שלי מתקדמת בקצב טוב"

ריאל מדריד יצאה לפגרה ביום רביעי שעבר אחרי השמינייה שהיא השחילה לרשתה של לבאנטה במסגרת המשחק הראשון בשמינית גמר הגביע ה'קופה דל ריי', אבל מי שממשיך לעבוד קשה הוא דווקא חלוץ הקבוצה גונזאלו היגואין. כזכור, החלוץ הארגנטינאי של הבלאנקוס סובל מפריצת דיסק בגבו ובימים האחרונים הוא שוהה במולדתו כדי לקבל טיפול בגבו הדואב. בימים האחרונים מתייעצים רופאיו של היגואין עימו לגבי האפשרות האם לעבור ניתוח או לא לאיחוי הפציעה בגב.

היגואין, שמחלים כרגע ללא ניתוח, אמר: "ההחלמה שלי מתקדמת בקצב טוב. כל יום שעובר אני מרגיש טוב יותר, אבל אני חייב סבלנות עם הפציעה זו. אני לא יכול לחזור למגרשים. "החלום הגדול שלי כרגע הוא לחזור לשחק ב-2011", הוסיף היגואין, שאמר עוד: "יש לי רצון ותשוקה להישאר שנים רבות בריאל מדריד ולזכות עימה בתארים".

בימים אלו מציין הארגנטינאי ארבע שנים להגעתו לריאל מדריד. כזכור, היגואין הגיע לקבוצה במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר 2008 (עונת 2007/8) מריבר פלייט הארגנטינאית. מאז ערך היגואין 157 הופעות במדי הקבוצה הלבנה בהן כבש 74 פעמים. ז'וזה מוריניו גם מחכה לחזרתו של היגואין, ובינתיים מתמודד עם השאלה האם להחתים חלוץ בנוסף על קארים בנזמה. אולי היגואין יפתור לו בקרוב את השאלה כשישוב למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully