וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הרופאים לא צפויה להתכנס היום

27.12.2010 / 9:15

רק כשדמו של אבי כהן יהיה נקי משרידי תרופה אותה קיבל תוכל הוועדה לדון במצבו של הבלם, שיעבור סדרת בדיקות נוספת

מצבו של בלם העבר אבי כהן מוסיף להיות קשה מאוד, כאשר הוא ממשיך להיות מונשם ומחובר למכשירי הנשמה, שבוע לאחר שנפגע באורח קשה מאוד בתאונת אופנוע ברמת גן. כהן, המאושפז במצב קריטי ועדיין נמצא סכנת חיים, נתון למעקב צמוד ורציף של הצוות הרפואי, כשבני משפחתו סובבים אותו כל העת.

כזכור, אמש נערכה לכהן בדיקת CT ומיפוי מוח, כאשר תוצאותיהם לא נתנו לרופאים מספיק נתונים ומידע לגבי מצבו של כהן, זאת בשל העובדה שבדמו של שחקן העבר נותרו עדיין שרידים מהתרופה שניתנה לו במהלך הטיפול התרופתי אותו הוא קיבל בשבוע שעבר במשך מספר ימים.

כהן עבר הבוקר סדרות בדיקות נוספת, כאשר בדיקת דם שנערכה לו בשעות האחרונות הראתה כי בגופו נותרו עדיין שרידים של התרופה במינונים גבוהים מדי ולכן צפויה להיערך לכהן בדיקה נוספת כשלאחריה ייקבע אם ומתי לכנס את ועדת הרופאים החיצונית של משרד הבריאות.

יש לציין כי כמות שרידי התרופה שהתגלתה בדמו של כהן גדולה מדי ועל פי ההערכות לא אמורה להיעלם תוך 24 שעות, כך שהיום לא צפויה הוועדה להתכנס, וייתכן שזה ייקח יממה נוספת. רק לאחר שיתברר כי מערכת הדם של כהן נקייה יחסית מהתרופה יוכל הצוות הרפואי לקיים הערכת מצב מחודשת, ובמידה שיוחלט לכנס את אותה ועדת רופאים חיצונית נראה שהיא תתכנס רק ביום שלישי או אפילו רביעי.

בנו של אבי, תמיר, עזב את בית החולים למספר שעות כאשר יעדו של בנו של אבי כהן היה הכותל בירושלים, לשם הוא נסע במטרה להתפלל לשלומו של אביו.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully