וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "קשה לי מאוד להיות לבד"

מנג'ר ווסטהאם התראיין בגל"צ, דיבר על הבדידות: "הפרדוקס הוא שאני עסוק יותר", ומתנחם בישראלים: "הם מחממים את הלב"

יממה אחרי המהפך והניצחון 1:3 על פולהאם בדרבי לונדוני, התפנה אברהם גרנט לספק הרבה ראיונות. אחד מהם הוא נתן הבוקר (שני) לגלי צה"ל. "הגיע הזמן שנחייך קצת", אמר גרנט בעקבות הניצחון אמש לניב רסקין, "אבל אין לנו הרבה זמן לחייך כי כבר מחר (שלישי) יש לנו משחק נגד אברטון".

גרנט התייחס לעובדה שווסטהאם השיגה תחתיו ניצחון חוץ לאחר 16 חודשים ו-27 משחקי ליגה, מאז המחזור הראשון של העונה שעברה. "אני שמח שהצלחנו להוריד משהו שנמצא הרבה זמן על הגב שלנו, למרות שחלק גדול מזה לא היה בתקופתי. הניצחון הזה חשוב משלוש סיבות: כי זה היה קרב תחתית, דרבי וכי חסרנו שחקנים רבים. היינו בפיגור, אבל השנה, בניגוד לשנים קודמות, ידענו לחזור מפיגור ולא הפסדנו. הראינו הרבה אופי".

לאחר מכן התייחס המנג'ר הישראלי לגבי האולטימטום שדווח בתקשורת האנגלית שהוצב לו: "קודם כל אין לדבר הזה יד ורגל, אף אחד לא הציב לי אולטימטום. מישהו כתב את זה בעיתון וכמעט כולם, בעיקר בישראל, פתאום התחילו לכתוב על זה. אבל אין לזה שום השלכה על המציאות, הקבוצה מתפקדת כרגיל. יש לנו הרבה בעיות ופציעות ובכל זאת אנחנו משחקים טוב. הפעם היינו יותר יעילים וזה מה שהכי חשוב. השחקנים לא מתייחסים למה שכתוב בעיתונים, אבל הם כן מבינים באיזה מצב אנחנו נמצאים. סך הכל צריך לעשות את העבודה על המגרש, כל השאר זה פחות חשוב".

"ווסטהאם זה פרויקט לטווח ארוך"

"הקבוצה הזו היא פרויקט לארבע שנים. זו התקופה שחתמתי בקבוצה. הבעלים היו מאוד הוגנים איתי ואמרו לי שיש הרבה בעיות כספיות ולכן המטרה בשנה הראשונה היא לנהל את הקבוצה בתקציב מבלי לקנות שחקנים. אנחנו צריכים לגמור את השנה במצב כספי טוב ואז להתקדם לאט-לאט, עד שתהיה לנו קבוצה עם שחקנים צעירים. כך שהפרויקט הוא לכמה שנים, הבעלים מבינים שזה לטווח ארוך. אמנם לא רצינו להיות מקום אחרון, אבל הם מבינים שהמצב לא קל".

גרנט דיבר על ההתמודדות היומיומית הקשה באנגליה ועל תחושת הבדידות בממלכה הגדולה. "מבחינה אישית, קשה לי מאוד להיות כאן לבד, ובעיקר מאז שאבי נפטר. הפרדוקס הוא שדווקא בגלל המצב הקשה של הקבוצה אני יותר עסוק ואז אני פחות חושב על דברים אחרים. בוודאי שהייתי רוצה את המשפחה ואת אבי לצידי אבל זה בלתי אפשרי".

ולבסוף, כמובן, לא יכול היה שלא להתייחס לישראלים הרבים הגודשים את האי בימים אלו של חג הכריסמס: "הלוואי שאני אוכל להגיע לחופשה בארץ, אבל בניגוד לאירופה באנגליה משחקים ויש לנו לו"ז צפוף מאוד והרבה משחקים, כמעט כל שלושה ימים. כמו כן, אנחנו מאוד קצרים בסגל כך שאני צריך להיות באנגליה 24 שעות. יש פה המון ישראלים, פגשתי גם לאחרונה את גיא אסולין. הישראלים כאן מחממים את הלב, למרות שהשיא היה בשנה שעברה עם פורטסמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully