וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם מקומי

פינת לפנינו המבול נשארת בארץ עם ליגת העל בכדורסל ושני מפגשים מרבע גמר גביע הטוטו. התחזית: יהיה מבול

כמה שההימור של כמות שערים או אנדר/אובר נקודות נראה קל, כך הוא קשה. למרות זאת, הוא הרבה יותר צבעוני במקרים רבים מאשר הימור על זהות המנצחת. והפעם אנחנו יוצאים למסע תלת יומי. מתחילים ביד אליהו עם מכבי תל אביב ועירוני אשקלון והשאלה על הפרק היא האם השתיים יקלעו יותר מ-170 נקודות? בשלישי עולים צפונה לקרית שמונה שם הקבוצה של רן בן שמעון מארחת את מ.ס אשדוד ברבע גמר גביע הטוטו וברביעי אנחנו בקופסא עם מכבי נתניה ובני יהודה באותה המסגרת. האם המשחקים הללו יספקו מבול של שערים?

משחק מספר 2 (שני): אנדר/אובר (170) מכבי תל אביב - עירוני אשקלון 1.75, 10, 1.75

בליגה, לחבורה של דייויד בלאט אין באמת מתחרים. הצהובים קולעים העונה מעל 94 נקודות בממוצע למשחק ליגה ותשעת ניצחונות הליגה הסתיימו בהפרש ממוצע של קרוב ל-25 נקודות. מבחינה הגנתית, הצהובים ספוגים 72.3 נקודות בממוצע למשחק, קצת פחות מ-78 הנקודות שקולעת היריבה מהתחתית. אלא שקשה להאמין שדווקא אשקלון מהתחתית, נטולת ראשון טרנר הפצוע, היא זו שתצליח לגרור את מכבי למשחק צמוד. המשחק הראשון בין הקבוצות הסתיים ב-87:104 למכבי, כלומר 191 נקודות. גם הפעם אנחנו הולכים על סקור גבוה.

ההימור: 2

משחק מספר 39 (שלישי): אנדר/אובר שערים (2-3) קרית שמונה - מ.ס אשדוד 3.00, 1.80, 2.80

הקבוצה של רן בן שמעון היא המבקיעה השנייה בטיבה בליגה (אחרי הפועל עכו), למרות שבשני המשחקים האחרונים שבתו החלוצים הצפוניים מהבקעה. אלא שהפעם גביע הטוטו עומד על הפרק ובקריה בהחלט רוצים להוסיף עוד גביע לארון, אחרי שזכו במפעל בעונה שעברה בלאומית. מנגד, אשדוד היא אחת מקבוצות ההגנה החלשות בליגה. השחקנים של ג'ון גרגורי ספגו שישה שערים בשלושת משחקי הליגה האחרונים ומקפידים על חוסר יציבות. משחק הליגה בין הקבוצות העונה הניב ארבעה שערים (2:2). אנחנו מהמרים שגם הפעם לא יהיה משעמם.

ההימור: 2

משחק מספר 57 (רביעי): אנדר/אובר (2-3) מכבי נתניה - בני יהודה 2.70, 1.80, 3.10

שתי קבוצות שסיימו את הסיבוב הראשון בצורה מאכזבת מקוות לצאת לדרך חדשה במפעל המשני. בני יהודה היא הקבוצה שבמשחקיה מובקעים הכי מעט שערים בליגה (קצת פחות משניים למשחק). גם ההתקפה של נתניה לא ממש תפקדה בחלק האחרון של הסיבוב עם שני שערים בשבעת משחקי הליגה האחרונים. הלכנו קצת אחורה וגילינו שבחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בקופסא הובקעו 10 שערים, כלומר שניים למשחק. אנחנו מהמרים שהנתון הזה יישאר בתוקף גם אחרי המפגש ברביעי ואל תשכחו, גם כאן, כמו במשחק בקרית שמונה, אתם מהמרים על התוצאה בתום 90 דקות.

ההימור: X

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully