וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יכבוש את חג המולד?

פינת על הסכין עם דו קרב ענקים במחזור חג המולד - ואן פרסי נגד דרוגבה. וגם, מי יכבוש את השער הראשון כשמנצ'סטר יונייטד תתארח בבירמינגהאם?

השבוע של פינת על הסכין נפתח מצוין כשהתחזית שלנו שדימיטאר ברבאטוב יכבוש יותר שערים מווין רוני התממשה ואנחנו רוצים להמשיך ולעזור לכם למלא את הארנק לקראת השנה האזרחית החדשה. גם הפעם אנחנו נשארים באנגליה עם המשחק המרכזי של מחזור הבוקסינג דיי בין ארסנל לצ'לסי שמביא עמו דו קרב ענקים. רובין ואן פרסי, ההולנדי של ארסנל, מול דידייה דרוגבה שכל כך אוהב לכבוש נגד התותחנים. ממשיכים בשלישי שוב עם מנצ'סטר יונייטד שמתארחת בברימינגהאם ואנחנו מנסים לחזות מי יכבוש את את השער הראשון במשחק.

משחק מספר 9 (שני): ואן פרסי (ארסנל) - דרוגבה (צ'לסי) 3.45, 1.70, 2.70

המחזור הראשון של חג המולד נסגר בדרבי לונדוני יוקרתי ואנחנו עוסקים בדו קרב בין חלוצי הקבוצות. ואן פרסי, תאמינו או לא, עדיין לא כבש העונה בפרמיירליג ולמעשה השער היחיד שלו מאז המונדיאל הובקע בפנדל בליגת האלופות מול פרטיזן בלגרד. ההולנדי חוזר לעניינים אחרי פציעה שהשביתה אותו למשך חודשיים והוא מגיע רעב מאוד לשער ליגה ראשון.

גם דרוגבה, כמו יתר חבריו, לא נמצא בתקופה טובה. מאז השער שכבש במשחק הראשון בין הקבוצות בתחילת אוקטובר (0:2 לצ'לסי), הבקיע החלוץ שני שערי ליגה ב-10 המשחקים בהם שותף. אבל שדרוגבה פוגש את התותחנים, זה בדרך כלל נגמר בכיבושים. בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הפציץ החלוץ חמישה שערים (בסך הכל 13 כיבושים מול ארסנל בכל עונותיו בסטמפורד ברידג'). אנחנו הולכים עם הסטטיסטיקה.

ההימור: 2

משחק מספר 5 במאץ' (שלישי): בירמינגהאם - מנצ'סטר יונייטד, מבקיע שער ראשון

מתוך 17 משחקי הליגה שלה העונה, כבשה מנצ'סטר יונייטד ראשונה 12 פעמים ורק שלוש פעמים ספגה ראשונה (שני המשחקים הנותרים הסתיימו ב-0:0). מנגד, בירמינגהאם כבשה ראשונה רק פעמיים בתשעת משחקי הליגה האחרונים. אנחנו מהמרים שהשדים האדומים יכבשו גם הפעם את השער הראשון במשחק. דימיטאר ברבאטוב הוא הכובש המצטיין של יונייטד העונה (ארבע פעמים העונה בליגה כבש את השער הראשון במשחק), אבל הפעם אנחנו הולכים עם ווין רוני. החלוץ האנגלי כבש שער ליגה אחד העונה (ב-0:3 על ווסטהאם באוגוסט), וכמה שהוא רוצה לשפר את הסטטיסטיקה. הגיע הזמן שזה יקרה.

ההימור: ווין רוני 4.20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully