וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "היינו יכולים להבקיע חמישייה במחצית"

מאמן מנצ'סטר יונייטד חגג את הניצחון על סנדרלנד: "אנחנו מציגים כדורגל פנטסטי". מאנצ'יני: "זו תקופה חשובה עבורנו"

יממה לפני הדרבי הלונדוני הגדול בין צ'לסי לארסנל, שיפרו הערב (ראשון) שתי הקבוצות של מנצ'סטר את מצבן בטבלה. יונייטד גברה 0:2 על סנדרלנד ובנתה פער של חמש נקודות מארסנל ושש מצ'לסי, ואילו סיטי חזרה מניוקאסל עם 1:3 מרשים שהעלה אותה למקום השני, אבל עם שני משחקים עודפים.

"אנחנו בכושר מצוין ומציגים כדורגל פנטסטי", צהל אלכס פרגוסון אחרי המשחק. "משחק המסירות שלנו היה ממש טוב, והיינו יכולים להבקיע חמישה שערים עוד לפני המחצית. היינו יותר חסכוניים במחצית השנייה, כי רצינו להיות מוכנים למשחק מול ברמינגהאם ביום שלישי, שתגיע רעננה יותר למשחק הבא".

על היכולת של דימיטר ברבאטוב, שלא שיחק בניצחון על ארסנל במחזור הקודם וכבש צמד הפעם, אמר פרגי: "הוא מבין שלפעמים אנחנו משחקים עם חלוץ אחד ולפעמים עם שניים, והוא נמצא בכושר נהדר".

בצד המפסיד היה סטיב ברוס, שהחמיא לשדים האדומים: "ניצלנו היום מתבוסה. יונייטד הייתה נפלאה במחצית הראשונה, בה היא הציגה לעתים כדורגל עוצר נשימה. הצלחנו להישאר בפיגור של שער אחד בלבד עד ההפסקה ואחר כך סבלנו מחוסר מזל בשער השני, אבל אין ספק שהקבוצה הטובה יותר ניצחה".

בסיטי התגאו בעקבות הניצחון בסיינט ג'יימסס פארק במאזן החוץ הטוב בליגה, אבל רוברטו מאנצ'יני יודע שכדי להיאבק באמת בצמרת התכולים שלו יצטרכו להפגין יותר יציבות: "ניצחנו את המשחק כי עבדנו קשה, סגרנו היטב את אנדי קרול והוצאנו תוצאה טובה מול קבוצה חזקה. אני יודע שאנחנו חייבים להשתפר במשחקי הבית, אבל העונה עוד ארוכה. יש לנו עכשיו ארבעה משחקים ב-11 ימים, וזו תקופה מאוד חשובה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully