וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: שחורציאניטיס התאמן, יתכן וישחק

הסנטר היווני החמיץ את אימון יום ראשון, אבל הגיע לאימון הקליעות הבוקר. טרנר פצוע באשקלון (20:35, ספורט 5)

נמרוד סונדרס

צילום וידאו: נמרוד סונדרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

המחזור ה-11 בליגת העל יינעל היום (שני) במשחק בו תארח מכבי תל אביב את עירוני אשקלון (20:35, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: גילי כהן, אסף אוברלנדר, ירון צ'צ'יק). שתי הקבוצות נפגשו במסגרת המחזור השני באולם באשקלון, כאשר מכבי תל אביב יצאה עם ידה על העליונה בניצחון 87:104. הפעם האחרונה שאשקלון ניצחה את מכבי תל אביב הייתה בעונה 2008/9, אז סל ניצחון של טרה קלי עם הבאזר נתן לקבוצה של רובי בלינקו יתרון 0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. זה היה הניצחון היחידי בהיסטוריה של אשקלון ביד אליהו.

"חבל על חוסר ההתחשבות"

מכבי תל אביב רוצה להמשיך את המומנטום המצוין בו היא נמצאת, ותנצל את התקופה הקרובה בעיקר בכדי לעזור לרכש החדש, מילאן מצ'באן, להתחבר מבחינה מקצועית לקבוצה. עם זאת, הצוות המקצועי תדרך את השחקנים לשמור על דריכות וכושר. ליאור אליהו, שספג מכה בגב, צפוי להיות כשיר למשחק. סופוקליס שחורציאניטיס החולה החמיץ את האימון ביום ראשון, אבל התאושש הבוקר והופיע לאימון הקליעות. כפי הנראה, הוא יוכל לעמוד לשירותו של דייויד בלאט נגד אשקלון.

בלאט התייחס באימון אתמול לעובדה שהזרים של הקבוצות נאלצים לשחק בתקופת החגים הנוצריים. "למנהלת שלנו יש מקום קצת לחשוב ולהתחשב בזרים שיש בקבוצות, ויש הרבה", אמר בלאט. "אם המחזור הנוכחי לא היה מתקיים והיו זז לתאריך אחר, כולם היו נוסעים הביתה לשלושה-ארבעה ימים. הם היו יכולים לכבד את החגים שלהם כמו שאנחנו מבקשים מהם לכבד את החגים שלנו. זה קורה בכל מקום נורמלי וחבל על חוסר ההתחשבות וחוסר המחשבה". גיא פניני הוסיף: "הזרים לא הכי שמחים, בלשון המעטה, להישאר פה בתקופת החגים. מגיע להם להיות עם המשפחה בחג הזה אבל אני בטוח שיגיעו במלוא הרצינות ויהיה מוכנים".

עירוני אשקלון מגיעה למשחק במצב לא פשוט. מצד אחד הסיכוי של הקבוצה לנצח ביד אליהו הוא נמוך מאוד, ומנגד הפסד יכניס את הקבוצה עמוק אל מתחת לקו האדום. באשקלון היו מודאגים במהלך סוף השבוע ממצב כתפו של ראשון טרנר, שרשם 27 נקודות ו-19 ריבאונדים בניצחון ההיסטורי של הקבוצה ביד אליהו לפני שנתיים. טרנר ערך את האימון המסכם של הקבוצה, אך אז סובב את הקרסול ולא ישחק מחר. בקבוצה עושים מאמצים להתחזק בגארד זר נוסף, כשאין בכוונתם לשחרר שחקן בשלב זה. אקינה אביקווה, שהשלים שבוע אימונים עם הקבוצה, צפוי לקבל דקות משמעותיות יותר מאלה שקיבל בהפסד לאשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully