וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: כיאל חזר למגרשים, ניצחון דרמטי לסלטיק

הקשר עלה בתוספת הזמן אחרי שלושה חודשי היעדרות, סלטיק ניצחה 0:2 את סט. ג'ונסטון. דקה לבלומנשטיין בהפסד אינברנס

אחרי שלושה חודשי היעדרות בגלל פציעה בשרירי הבטן, בירם כיאל חזר הערב (ראשון) לסגל של סלטיק ונכנס כמחליף בתוספת הזמן בניצחון הדרמטי 0:2 על סט. ג'ונסטון. כיאל שב לאימונים לפני מספר שבועות וקיבל את הקריאה לסגל לקראת משחקי חג המולד, כשהראשון מביניהם השאיר את סלטיק במקום השני ובפיגור שתי נקודות מריינג'רס המוליכה, שניצחה בחוץ 1:4 את מאתרוול.

האוהדים הירוקים נאלצו להמתין 90 דקות כדי לראות שערים. אחרי מספר רב של החטאות היו אלה דווקא הדרום קוריאנים שכבשו את שערי הניצחון בזמן הפציעות. בדקה ה-91 המגן צ'ה דו רי חגג שער בכורה כשסובב כדור מצד ימין לפינה הרחוקה מ-16 מטרים. כיאל נכנס מיד אחרי השער, ובדקה ה-93 קי סונג יונג בעט בשמאל אל הרשת וקבע 0:2.

אגב, כיאל עשוי לקבל בזמן הקרוב חבר חדש לקבוצה, ומדובר בלא אחר מפרדי ליונברג בן ה-33. שחקן ארסנל לשעבר עזב את קבוצת שיקגו פייר האמריקאית ויתאמן עם סלטיק בשבוע הקרוב, בסיומו הוא צפוי לחתום עד סוף העונה במועדון.

ישראלי אחר שחזר למגרשים אחרי תקופת היעדרות ממושכת הוא גיל בלומנשטיין. החלוץ הצעיר המשחק באינברנס, נכנס בדקה ה-89 ולא הצליח לעזור לקבוצתו להימנע מהפסד 2:1 בבית לסט. מירן. לי קוקס, אותו החליף בלומנשטיין לקראת סיום, העלה את אינברנס ליתרון מוקדם בדקה השמינית, אבל סטיבן תומסון הפך את התוצאה עם צמד בדקות 44 ו-85.

*** בלגיה: שלומי ארבייטמן ישב על הספסל ולא שותף בהפסדה הביתי של גנט 2:0 לקלאב ברוז'. משחקיהם של רמי גרשון וקורטרייק מול מכלן, איתן טיבי ושרלרואה מול בירסחוט וכן המשחק שתוכנן למחר בין גנק של אליניב ברדה לסנט טרוידן, נדחו בגלל השלג הכבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully