וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הבולגרי דיאן חריסטוב ייבחן בבני יהודה

26.12.2010 / 18:38

השחקן בן ה-27 כבש 16 שערים בשנתיים האחרונות במדי סליבן, וצפוי ליטול חלק בגביע הטוטו. גם הניגרי מוסא בלו ייבחן

סיבוב חלש מאוד עבר על קבוצת בני יהודה עד כה. קבוצתו של דרור קשטן ממוקמת רק במקום ה-12 עם ארבעה ניצחונות בלבד ב-15 משחקים, ובמועדון מנצלים את הפגרה בחיפוש כמו שאר הקבוצות אחר חיזוק. באתרה הרשמי של בני יהודה פורסם הערב (ראשון) כי הקבוצה מתכוונת לבחון שני שחקנים, שככל הנראה ישחקו במדי בני יהודה מול מכבי נתניה ברבע גמר גביע הטוטו ביום רביעי הקרוב.

מדובר בחלוץ הבולגרי דיאן חריסטוב והחלוץ הניגרי מוסא בלו. חריסטוב בן -27 שיחק בסליבן מהליגה הבולגרית, במדיה הבקיע 16 שערים ב-44 הופעות בשנתיים האחרונות. לפני כן הוא כבש 40 שערים בשנתיים במדי נפטקס מהליגה השנייה בבולגריה, ועשה לעצמו שם של חלוץ רחבה טיפוסי עם משחק ראש טוב (גובהו 1.87 מטרים) ורגל שמאל מצוינת.

בלו בן ה-22 נבחן בימים האחרונים במ.ס אשדוד, ולמרות שהבקיע במשחק אימון מול אשקלון, לא התרשמו באשדוד מספיק בכדי להחתימו. החלוץ שיחק בעבר באלופת ניגריה, האטלנד, וסיים בעונת 2007/8 כמלך שערי הליגה עם 11 כיבושים. הניגרי אף הופיע במדי הנבחרת העונה יחד עם דלה איינוגבה כמחליף בניצחונה של ניגריה 2:5 על קונגו. בלו היה אמור לחתום בקבוצה בנורבגיה מוקדם יותר העונה, אך החתימה בוטלה לבסוף.

בני יהודה תחסר במשחק השבוע את הבלם הקולומביאני איבן גארידו, שכזכור שבר את רגלו בהפסד הליגה האחרון נגד מכבי פתח תקווה, וייעדר כחודש וחצי, כמו גם את הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן שעדיין סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי ברגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully