וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "תיקו נגד ארסנל לא יהיה רע"

בלם צ'לסי מתכונן לתותחנים (שני, 21:45, ספורט1 ו-HD) ולא שוכח שקבוצתו במשבר: "צריכים לחזור ליכולת מתחילת העונה"

בעוד שתי הקבוצות ממנצ'סטר שיחקו כבר היום (ראשון) ושיפרו עמדות בצמרת הליגה האנגלית, המשחק המרכזי של המחזור ה-20 בפרמיירליג האנגלית יתקיים מחר ויפגיש בין שתי החברות האחרות בצמרת הגבוהה - ארסנל וצ'לסי (שני, 21:45, ספורט1 ו-HD), בפעם ה-175 בתולדותיהם.

הכחולים מגיעים בעיצומה של תקופה קשה, שכללה גם דיבורים על עזיבה של קרלו אנצ'לוטי. הקבוצה שפתחה את העונה בצורה נהדרת ונראתה בדרכה לעונת אליפות קלה בצורה יחסית, לא ניצחה בחמישה משחקי ליגה רצופים, איבדה גובה והבלם ג'ון טרי אמר: "לא מזמן היינו ב-20 שערים וחמש נקודות מעל כולם, אבל מאז איבדנו נקודות ואנחנו חייבים להתחיל לעשות את מה שעשינו בתחילת העונה ולקוות שהיריבות יאבדו נקודות. מה שאנחנו יכולים לעשות זה את המקסימום מבחינתנו, תוך תקווה שזה יקרב אותנו לקבוצות האחרות".

מנת משחקי החג של צ'לסי כוללת גם מפגשים בימים הקרובים עם בולטון ואסטון וילה, וטרי הוסיף: "אם ננצח בשלושת המשחקים זה יהיה נהדר, אבל גם אם נחזור עם תיקו מהמשחק נגד ארסנל זה לא יהיה רע. למרות זאת, זו לא הצורה בה נגיע לשם. אנחנו בטוחים שנוכל לעשות שם את מה שעשינו בשנה שעברה".

חמשת המפגשים הקודמים בין שתי הלונדוניות הסתיימו בניצחונות של צ'לסי, שהגדילה לעשות והביסה את התותחנים 0:3 במשחק האחרון ביניהן באצטדיון האמירויות. בכלל, מאזן השערים בין השתיים בחמשת המשחקים האחרונים עומד על 1:11 מוחץ לזכות הבלוז. למרות זאת, קרלו אנצ'לוטי נשמע זהיר: "ארסנל השתנתה קצת לעומת השנה שעברה לא רק בגלל שהיא החתימה את מרואן שמאק, אלא גם בגלל שהשחקנים שלה צברו יותר ניסיון. אני חושב שהמשחק הפעם יהיה שונה מזה בעונה שעברה".

קבוצות הפרמיירליג תקיימנה ארבעה משחקים ב-10 הימים הקרובים ואנצ'לוטי הוסיף: "קשה להכין את הקבוצה כראוי לכל כך הרבה משחקים בזמן כל כך קצר, אבל אני לא חושב שזה יותר מדי. זה מאוד חשוב לתדמית של הפרמיירליג. לדעתי גם באיטליה היו שמחים שיהיו משחקים בתקופת החגים".

ונגר: "לא צריך לשנות את ארסנל מבחינה מנטלית"

מנגד, ההפסד למנצ'סטר יונייטד הביא את קפטן התותחנים ססק פברגאס להודות כי "לפעמים אנחנו נראים מפוחדים במשחקים גדולים". מחר תקווה החבורה של ארסן ונגר להתגבר על המחסום הפסיכולוגי וסוף סוף לנצח קבוצה גדולה, לה כבר הספיקו להפסיד גם העונה. "אני לא צריך לשנות את ארסנל מבחינה מנטלית, כי מדובר בקבוצה מאוד חזק, רעבה עם שחקנים שרוצים להצליח", אמר המנג'ר הצרפתי.

"האמונה חשובה יותר, ואמונה מגיעה כשמשחקים ביחד ורוצים לנצח במקום לחשוב יותר מדי. הדרך הכי טובה לנצח את צ'לסי היא להתרכז במה שאנחנו רוצים להשיג, וכיצד נשיג את זה. כל עוד לא ניצחנו, השחקנים כל הזמן תוהים: "אנחנו יכולים לנצח?".

על כר הדשא יקבל ונגר בחזרה את ססק פברגאס ואבו דיאבי לחוליית הקישור, כאשר תומאס ורמאלן, קירן גיבס ומנואל אלמוניה ימשיכו להיעדר. את האחרון ככל הנראה ימשיך להחליף וויצ'ק שצ'סני הפולני הצעיר, שהיווה אחת מנקודות האור הבודדות של התותחנים באותו הפסד למנצ'סטר יונייטד לפני שבוע וחצי. בחוד עדיין מתלבט ונגר האם לפתוח עם רובין ואן פרסי, שעלה כמחליף נגד השדים האדומים וככל הנראה יהיה כשיר לגמרי מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully