וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומלו לוקאקו מעדיף את רונאלדו על פני מסי

ילד הפלא הבלגי מפריך את ההנחה הרווחת שיעבור לצ'לסי ומדבר בשבחה של ריאל: "אצל מוריניו אני יכול ללמוד הרבה"

רומלו לוקאקו הוא ילד הפלא של הכדורגל הבלגי - זה כבר ידוע בשנה האחרונה. אלא מה שעוד נראה די ברור, שהחלוץ הבלגי הצעיר של אנדרלכט יעבור לצ'לסי כבר מוטל בספק רב, לאחר שלוקאקו עצמו התבטא וטען כי ברצונו לעבור דווקא לריאל מדריד.

מזה ארבע שנים, מאז היה בן 13, צ'לסי מנסה להחתים את לוקאקו, אלא שהיא עדיין לא הצליחה לשים ידה עליו. בשנה האחרונה נראה כי מעברו לקבוצת הפאר האנגלית היא רק עניין של זמן. לוקאקו עצמו סירב בעבר לעזוב את בלגיה לפני שיסיים את לימודיו אבל נראה שבקיץ הבא מעברו יהיה בלתי נמנע. השאלה הגדולה היא לאן?

"נראה מה יקרה ביוני", אמר לוקאקו. "אבל כרגע אני לא רוצה לשמוע שום דבר לגבי המעבר שלי. טוב לי ואני נהנה באנדרלכט. עם זאת, אני מוכן כבר לעשות את הקפיצה הגדולה. אני אדם שאפתן מאוד, ואחרי המעבר אני ארצה להוכיח שהכסף הגדול שישלמו עליי היה שווה את זה".

הקבוצה הבלגית צפויה לדרוש על החלוץ המצוין סכום של כ-15 מיליון יורו - גבוה מאוד עבור שחקן בן 17 בלבד , כאשר מי שעשויה לחטוף אותו מבין ידיה של צ'לסי היא ריאל מדריד. ז'וזה מוריניו עוקב זמן רב אחרי לוקאקו, עוד מהתקופה שלו בצ'לסי, וכעת הוא רוצה להביא אותו לריאל.

ונראה כי לוקאקו עצמו די מעוניין :"כמובן שאני רוצה לשחק בריאל מדריד, זה חלום גדול בשבילי לשחק בסנטיאגו ברנבאו. זה שמוריניו הוא המאמן של ריאל רק נותנת לי עודף מוטיבציה להצטרף לקבוצה הזו. אצל מאמן כמו מוריניו, אני יכול להתמודד וללמוד דברים רבים". כשנשאל לוקאקו עם מי הוא עדיף לשחק - רונאלדו או מסי - העדיף הבלגי כמובן את האליל הפורטוגלי וכינה אותו: "ספקטקולרי".

אני לא מחויב לחתום בצ'לסי", הוסיף לוקאקו, שכבש העונה תשעה שערים ב-18 משחקיו באנדרלכט והפך לשחקן הרכב קבוע בנבחרת בלגיה. "אני רוצה מועדון גדול. אני אוהב את הכדורגל האנגלי, הספרדי והגרמני. אני מאמין שאבי יקבל עבורי את ההחלטה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully