וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "תשאלו את קובי מה הוא קיבל לכריסמס"

קינג ג'יימס עקץ את יריבו לאחר שהוביל את מיאמי לניצחון בלוס אנג'לס. בריאנט רותח על חבריו: "אני הולך לבעוט בכמה ישבנים"

הפלייאוף עוד רחוק, אבל הלילה (בין שבת לראשון) קיבלנו טעימה. מיאמי הביסה את האלופה לוס אנג'לס לייקרס בסטייפלס סנטר בתוצאה 80:96, ועשתה זאת בצורה מרשימה, כשהיא גורמת לחבורה מהוליווד להיראות רע. המשחק, שעמד במוקד מחזור הכריסמס, עמד בציפיות וראינו לא מעט מרפקים, ירידה מהירה להגנה ועצבים.

לברון ג'יימס וקובי בריאנט החליפו לא מעט טראש-טוק ביניהם, כשהם מקפידים לא להביט זה לזה בעיניים. "תשאלו אותו מה הוא קיבל לכריסמס", אמר בסיום לברון, ששלט במשחק עם טריפל דאבל של 27 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. מיאמי שלטה באלופה, עצרה אותה על 40 אחוז מהשדה בלבד, וניצחה בכל ארבעת הרבעים של המשחק.

"אנחנו לא מנסים לספק הצהרה לאף אחד", הוסיף לברון ג'יימס, "אנחנו מנסים להראות אחד לשני שאנחנו יכולים לשחק ברמה גבוהה, ולהשתפר בכל משחק", הוסיף, "אנחנו שמחים כי עשינו את זה היום".

"הכדורסל שלנו בנוי על הגנה", הוסיף דווין וויד, שקלע 18, והתייחס ליכולת הטובה של חברו כריס בוש, שתרם 24 נקודות ו-13 ריבאונדים. "כריס מצא את הנישה שלו, לא רק בהתקפה העומדת או בפיק-אנד-רול, אלא ביכולת לרוץ ולגמור". בוש אימלל את פאו גאסול בהגנה, וגרם לספרדי להיראות רע מאוד במחצית הראשונה. גאסול סיים עם 17 נקודות, רובן כשהמשחק הוכרע. "לא רצינו שיהיה לו נוח", אמר בוש.

קובי בריאנט פיטם את חבריו בדקות הראשונות בשני אסיסטים יפים, אבל בהמשך הבין שהצוות המסייע שלו לא הגיע למשחק. רון ארטסט היה חלש בשני צדי המגרש, גאסול היה איום בהתקפה, והספסל תרם 18 נקודות באחוזים רעים. "אני הולך לבעוט בכמה ישבנים", אמר בריאנט בסיום, "המשחקים האלה חשובים יותר ליריבים שלנו מאשר לנו, אני לא אוהב את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully