וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "בלי מתיאוס לא הייתי מגיע לאירופה"

קשר נירנברג סיפר ל"בילד" על קשיי ההתאקלמות, יחסיו עם הטורקים בקבוצה, וציין את תרומת מאמנו בנתניה להתפתחותו

אלמוג כהן רשם העונה 17 משחקים במדי נירנברג, והעיתון הגרמני "בילד" פרסם היום (ראשון) ראיון עם הקשר הישראלי. כהן צולם כשהוא מבקר בבית הכנסת של נירנברג, ושוחח עם כתבי העיתון על חייו בגרמניה, השתלבותו כישראלי ויהודי בקבוצה ובעיר וגם על לותר מתיאוס, מאמנו במכבי נתניה.

"מתיאוס עשה עבודה טובה בנתניה", התייחס כהן לימיו כשחקן תחת אגדת הכדורגל, "מתיאוס עשה הרבה בשבילי, בלי מתיאוס לא הייתי מגיע לאירופה". העיתון התייחס לעובדה שכהן משחק בנירנברג עם שחקנים טורקים דוגמת אילקאיי גנדוגן ומהמט אקיצ'י, ושאל את כהן לגבי היחסים בינו לבינם על רקע היחסים המעורערים בין המדינות. "הם מוסלמים, וזה יתרון, הם אוכלים מה שאני אוכל, אנחנו לא מדברים על פוליטיקה, אנחנו לא פוליטיקאים אלא רק שחקני כדורגל".

"אני מרגיש פה כמו בבית", הוסיף כהן בכשנשאל איך הוא משתלב במדינה ובבונדסליגה, "אין לי בעיות עם החברים לקבוצה, עם היריבים או האוהדים, אין הבדל בין השחקנים היהודים לשאר". בבילד ציינו שכהן חי כדורגל 364 ימים בשנה, פרט ליום כיפור, וכהן הסביר על היום הקדוש ליהודים. "ביום כיפור לא עובדים, אני לא מתאמן ולא משחק", המשחק נגד לברקוזן נפל על יום כיפור, ובבילד ציינו כי העדרותו של כהן אולי גרמנה לו לאבד את המקום בהמשך בהרכב הקבוצה.

"בהתחלה היה לי מאוד קשה", אמר כהן והתייחס לעובדה שהוא אוכל אוכל כשר. "בחודש הראשון אכלתי רק פיצה עם טונה, אבל מאז התחברתי עם הקהילה היהודית וזה עזר לי לפתור הרבה בעיות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully