וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפסי: "הניצחון הזה נותן לנו הרבה אוויר"

25.12.2010 / 23:02

מאמן נתניה נשם לרווחה לאחר חולון. ברנר: "לא קל לי בתור קפטן, מקווה שנצא מזה". פרנקו: "החבר'ה נתנו מה שהם יכולים"

עונה מאכזבת עוברת על ברק נתניה עד כה. הקבוצה לא מזכירה את הופעותיה מהעונה שעברה, החיבור בין השחקנים עדיין חורק, והמאזן מזכיר קבוצות תחתית מאשר קבוצה עם שאיפות להגיע לפיינל פור. הערב (שבת) הצליחה קבוצתו של אריק אלפסי להשיג ניצחון רביעי בסך הכל העונה, עם 65:80 על הפועל חולון. למרות הניצחון, והעובדה שהקבוצה הוליכה במשך מרבית שלבי המשחק, גם בנתניה יודעים כי חולון הגיעה פצועה וחבולה למשחק, ועם סגל קצר מאוד, ובהחלט ייתכן שהיכולת מהערב לא תספיק מול יריבה חזקה יותר.

"שיחקנו עם הרבה לחץ", אמר מאמן ברק נתניה, אריק אלפסי בסיום. "יש ציפיות מהקבוצה לא להיות במקום בו היא נמצא ולא יכולנו להרשות לעצמנו עוד הפסד ביתי. לא היינו במיטבנו, אבל שלטנו לאורך כל המשחק. הניצחון הזה נותן לנו הרבה אוויר ועכשיו אנחנו צריכים להשתפר ולהתקדם. אני מאמין שיש לנו חומר טוב שיכול להצליח. היו שיחות השבוע עם השחקנים ושיחות קבוצתיות. השחקנים מודעים למצב בליגה ואני שמח שהם נותנים כתף, יודעים מה המועדון נותן ומה הוא מצפה לקבל בחזרה".

מי ששפך מעט יותר אור על המצב של הקבוצה העונה הוא הקפטן שלה, שמוליק ברנר, שבמקום להתייחס לניצחון הערב, העדיף להסתכל אל עבר ההופעות של הקבוצה עד כה. "יש המון רצון", אמר ברנר, "אבל קרה לנו מה שקורה לפעמים בספורט - נכנסנו ללופ לא טוב ואיבדנו ביטחון. אנחנו בתקופה קשה ואני מקווה שנצא מזה. לא קל לי בתור קפטן. אני מנסה למצוא את הדרך לחבר את החבר'ה ולעלות על דרך המלך. זה לא קל, אבל אני מאמין בכולם. יש לנו שחקנים טובים ואני חושב שבאיזשהו שלב זה יתחבר לנו".

מנגד, חולון של דני פרנקו, שוב סבלה מהסגל הקצר, שהקשה על הקבוצה לחזור במחצית השניה. פרנקו אמר בסיום: "זה עצוב כי החבר'ה נתנו מה שהם יכולים. אני בטח לא אבוא אליהם בטענות. כל אחד לקח את זה ללב וגם ביום כזה אני מוריד בפני השחקנים את הכובע. אני לא יכול לצפות ליותר מזה. נותר לקוות השנה שיבוא מישהו ויעבה את הסגל. עם עוד חצי זר, שייתן כמה דקות פה וכמה דקות שם, הקבוצה הזו תוכל ללכת רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully