וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד הביסה את הפועל ירושלים 75:98

טפירו הוביל את קבוצתו לניצחון ענק שהעלה את אשדוד למקום השני. בני השרון גברה על ראשל"צ, גלבוע/גליל הביסה את חיפה

תקופה לא פשוטה עוברת על הפועל ירושלים. קודם הגיעו הפציעות של בריאן רנדל, יוגב אוחיון ואורי קוקיה, לאחר מכן הפסדים מביכים בליגה והדחה כואבת ביורוקאפ, אבל נדמה כי את הסטירה הכואבת ביותר קיבלה קבוצתו של עודד קטש הערב (ראשון), כשהובסה 98:75 על ידי העולה החדשה, מכבי אשדוד, שקיבלה משחק ענק ממאיר טפירו, עלתה אל המקום השני בליגה והראתה שהיא לא מתכוונת להיעלם בזמן הקרוב. התקופה הרעה של אלעד חסין ומכבי חיפה נמשכה גם הערב, כשהקבוצה הובסה 85:65 על ידי האלופה, גלבוע/גליל, בעוד בני השרון הצליחה לשבור את רצף ההפסדים שלה לאחר שגברה בביתה על מכבי ראשון לציון 75:89, במשחק מלא אמוציות, מרפקים והרחקות.

מכבי אשדוד – הפועל ירושלים 75:98

עושה רושם שכל שבוע נדרשים כתבי הכדורסל לציין כי יכולתה של מכבי אשדוד היא כבר לא עניין מפתיע, כבר לא חדשות מסעירות. ככה זה כשהעולה החדשה שכולם סימנו כיורדת הבטוחה רושמת 6 ניצחונות ב-7 המשחקים האחרונים, כשהיא מפסידה בדרך רק למכבי תל אביב. הערב קיבלו שחקניו של עופר ברקוביץ' הנחה, כשפגשו את הירושלמים שחסרו את יוגב אוחיון, יובל נעימי, בריאן רנדל ואורי קוקיה, אבל גם זה לא תירוץ עבור קבוצתו של עודד קטש, שפשוט נראתה זוועה, והביכה את עצמה כשהתפרקה לחלוטין מול קבוצה חלשה ממנה, גם בסגל חסר. אשדוד נהנתה מערב מצויין של מאיר טפירו, שהוליך במו ידיו את חבריו אל הניצחון הענק, ועלתה אל המקום השני. כפי שהיא נראית כרגע, בצדק מוחלט.

האורחים פתחו מצויין עם שלשה של מזרחי ונקודות של סולומון וריץ' שהטיסו אותם ליתרון 2:8. טפירו התעורר והתחיל להטריף את הקהל המקומי. הקפטן הותיק קלע 8 נקודות מהירות בדרך ליתרון 13:15 למארחים. המומנטום בצד של אשדוד נמשך, בראדלי חדר טוב את ההגנה הירושלמית, ודאנק ענק של קרטר יחד עם שלשה העלו את המארחים ל-8, אבל שלשה מעבר לזמן החוקי של מזרחי קבעה 29:24 בלבד לאשדוד. יאן מרטין המשיך את הקצב של המארחים עם שתי שלשות בפתיחת הרבע השני, שהעלו את אשדוד ל-8. תמיר וחכמון שמרו את האורחים קרוב, אבל ברקוביץ' סיפק לא מעט אנרגיה להתקפה האשדודית ושון דניאל חתם את תוצאת המחצית, 41:53 לאשדוד בהפסקה.

טפירו אימלל את הגנת ירושלים גם בפתיחת המחצית השניה, האורחים המשיכו לאבד ולקחת זריקות רעות, ואשדוד עלתה ל-47:60. קבוצתו של קטש קיבלה נקודות ממזרחי אבל פשוט לא הצליחה לעצור את טפירו שהעלה את המארחים ליתרון 60:72 בסיום הרבע השלישי. ירושלים נראתה כמו הצל של עצמה בהתקפה, מרבית הכדורים הלכו אל עמית תמיר ומשה מזרחי שהתקשו מול הגבוהים של אשדוד, בעוד הטירוף של טפירו נמשך בצידו השני של המגרש והעלה ליתרון 17. ברקוביץ' עשה צחוק מההגנה של האורחים, קרטר עם שלשה וסל נהדר מאסיסט נהדר עוד יותר של טפירו קבע 20 הפרש, ואז הגיע אחד מהמהלכים היפים של אשדוד העונה, כשברקוביץ' מצא את טפירו באוויר, וזה שלח להאלי אופ את קרטר שהטביע והקפיץ את הקהל המקומי. ההתפרקות הירושלמית נמשכה ואשדוד כבר עלתה ל-67:95.

קלעו לאשדוד: ג'וש קרטר 25 (6 מ-10 ל-2, 4 ל-7 ל-3, 7 ריבאונדים), ג'וש דאנקן 22 (6 ריבאונדים), מאיר טפירו 20 (5 ריבאונדים, 7 אסיסטים, איבוד אחד), ראמל בראדלי 14 (4 חטיפות, 8 אסיסטים), יאן מרטין 8, ניב ברקוביץ' 4 (4 חטיפות, 7 אסיסטים), אור איתן 3, שון דניאל 2, אור איתן 2, דניאל גור אריה שותף אך לא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: משה מזרחי 18 (4 מ-6 ל-3), ג'ייסון ריץ' 17, וויל סולומון 15, ליאור חכמון 13 (7 ריבאונדים), עמית תמיר 6, דיון דאוול 2, סם קלנסי 1.

הפועל גלבוע/גליל עליון – מכבי חיפה 65:85

למשחק הערב בגן-נר הגיעו שתי קבוצות בסוג של משבר: הראשונה, גלבוע/גליל, עם שני הפסדי ליגה רצופים והדחה מאירופה, השניה, מכבי חיפה, עם רצף של השפלות גם בליגה וגם באירופה. המחצית הראשונה עוד הלכה צמוד, כששתי הקבוצות הציגו כדורסל די חלש, אלא שבחצי השני האלופה החלה לרוץ קדימה, קיבלה יכולת טובה כמעט מכל כוכביה, והגדילה את הפער עוד ועוד. ערב המשחק נתן ג'ף רוזן גיבוי למאמנו אלעד חסין, אלא שלאחר תבוסה נוספת ספק אם הבעלים של מכבי חיפה יכול להמשיך לשבת בשקט בלי לזעזע את המערכת. משהו מאוד לא טוב עובר על הירוקים מהכרמל.

חיפה פתחה טוב יותר ועלתה ל-4:10 אחרי שלוש דקות, אך גל מקל ודגן יבזורי דאגו להשאיר את גלבוע/גליל בתמונה וצימקו ל-13:11. וורן קרטר החל להתחמם בדקות הבאות, אך פרנק רובינסון ורוברט רות'בארט דיברו אחרונים והורידו את החיפאים לסיום הרבע ביתרון 18:19. הסנטר הצעיר המשיך לבלוט גם בפתיחת הרבע השני, ויכולת טובה של סילבן לנדסברג עזרה לאורחים לעלות ל-20:28. ג'ק מקלינטון וטיילר ווילקרסון חזרו מהספסל ועזרו לאלופה לסגור את הפער, ואפילו לעלות ליתרון ראשון במשחק. המחצית הגיעה לחיפה בדיוק בזמן, אלא שהיא ירדה אליה בפיגור 38:35.

קוז'יקרו התחיל היטב את הרבע השלישי לצד ווילקרסון בצבע והשניים העלו את גלבוע/גליל ל-43:52, 5:45 דקות לסיום. וורן קרטר דאג לשמור את המארחת בפער סביר, כאשר מנגד הציג דרק לואו את הדקות הטובות ביותר שלו במכבי חיפה עד כה, ולרבע האחרון עלתה האלופה ביתרון 56:64. החבורה של אלעד חסין עוד ניסתה לחזור עם מיני מומנטום, אלא ששלשה של יבזורי והתקפה מתפרצת שהסתיימה בשתיים קלות של מקל סגרו עניין, והעלו את המארחת ל-61:78 גדול, ארבע וחצי דקות לסיום. משם חיפה כמובן כבר לא חזרה, וזה נגמר ב-65:85 לאלופה.

קלעו לגלבוע/גליל: גל מקל 18 (4 ריבאונדים, 7 אסיסטים), וורן קרטר 18 (7 מ-10 מהשדה, 6 ריבאונדים), טיילר ווילקרסון 13 (8 ריבאונדים), ג'ק מקלינטון 11, עידו קוז'יקרו 9, רודני גרין 6, דגן יבזורי 6, אנטון קזרנובסקי 2, זיו בן צבי 2, אבישי גורדון שותף אך לא קלע.

קלעו לחיפה: דרק לואו 13, מרקו קילינגסוורת' 12, סילבן לנדסברג 11, אלישי כדיר 8, פרנק רובינסון 7, רוברט רות'בארט 7, סאשה בראטיץ' 6, דרו האוזמן 1.

בני השרון – מכבי ראשון לציון 75:89

אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, בני השרון יכולה סוף סוף לחזור לחייך. החבורה של דן שמיר גברה הערב בביתה על מכבי ראשון לציון, במשחק שהפך לוהט במחצית השניה - ולא ממש במובן הספורטיבי. לי ניילון, שהצטיין בבני השרון, שלח מספר מפרקים שונים לשחקני ראשון לציון, והאווירה התחממה תוך רגע. ארון מגי הורחק לאחר שתי עבירות בלתי ספורטיביות, ושתיים וחצי דקות לסיום הורחק גם אפי בירנבוים, אחרי עבירה טכנית שניה. השניים השתוללו גם לאחר ירידתם לחדר ההלבשה, ובסיום רשמה ראשון לציון הלא יציבה הפסד נוסף, והיא שוב לא מצליחה לנצח שני משחקים ברציפות.

ארון מגי ואייזאה סוואן נתנו את הטון בפתיחת המשחק והוליכו את ראשון לציון ל-4:13 מהיר, כאשר השרונים קלעו שתיים מתוך 13 הזריקות הראשונות שלהם מהשדה. שרון ששון קם מהספסל ותפר שלשה אופיינית במעבר, וירידתו של מגי לספסל אפשרה לשון ג'יימס להשתלט על הצבע, לרוץ ל-0:8 זריז ולצמק ל-13:12 בלבד בסיום הרבע. האחוזים הרעים משני הצדדים נמשכו גם ברבע השני, כאשר הקהל שהטריח את עצמו להרצליה ראה דאנק יפה של מייסיאו באסטון, כמו בימים הטובים. ניילון וג'יימס הלכו גם הם פנימה, ובני השרון רצה ל-0:9, עלתה ל-23:32, וירדה לחדרי ההלבשה עם 30:39 נאה.

המומנטום השרוני נמשך גם בפתיחת הרבע השלישי, והפעם היו אלה ארז כץ ופילברטו ריברה שהצטרפו לניילון כדי להעלות את קבוצתם ל-38:57. לקראת סיום הרבע קיבלנו תקרית לא נעימה: סוואן חדר לסל וקיבל מרפק מניילון, ארון מגי התחמם ודחף את הפורוורד של בני השרון ושניהם קיבלו עבירה בלתי ספורטיבית. מגי לא נרגע, קיבל בלתי ספורטיבית שניה, הורחק, ואפילו ניסה לתקוף את ניילון לאחר שהוצא אל מחוץ הקווים. ראשל"צ העצבנית ניסתה לצמק, אך עלתה לרבע האחרון בפיגור 67:50. דווין מיטשל, סוואן וניצן חנוכי הצליחו לנגוס ביתרון ולצמק ל-78:70, שלוש דקות לסיום. אלא שהאווירה המשיכה להתחמם, ניילון דחף את חנוכי, אפי בירנבוים השתולל, קיבל עבירה טכנית שניה והורחק. בני השרון ניצלה את העצבים הגדולים כדי לפתוח מחדש את היתרון, ולסגור עניין על 75:89.

קלעו לבני השרון: לי ניילון 21 (8 מ-16 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ארז כץ (5 אסיסטים) ושון ג'יימס (9 ריבאונדים, 6 חסימות) 15 נקודות כל אחד, שרון ששון 14, פילברטו ריברה 13 ו-7 אסיסטים, בן רייס 5, דן גרונפלד 4, מייסיאו באסטון 2 ו-7 ריבאונדים.

קלעו למכבי ראשון לציון: אייזאה סוואן 22 (5 מ-9 לשלוש), דווין מיטשל 15, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ארון מגי 13 ו-6 ריבאונדים, ניצן חנוכי 10 ו-4 אסיסטים, יהוא אורלנד 9, דארל טאקר 4, איגור נסטרנקו 2, ליעד פורמן, ריימר מורגן ואייל שולמן שיחקו ולא קלעו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully