וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס בעד הקטנת הליגה

כוכב מיאמי קרא להקטין את מספר הקבוצות ב-NBA: "בשנות ה-80 הליגה הייתה נהדרת, לא דלילה". ויש גם עקיצה לנטס

במיוחד לכבוד חג המולד, לברון ג'יימס החליט לשחרר עוד אמירה לא פופולארית כשקרא להקטנת הליגה. כוכב מיאמי טען כי הליגה הייתה טובה יותר אם הכוכבים היו מתרכזים במספק קטן יותר של קבוצות וזאת מכיוון שכרגע אין ב-NBA מספיק שחקנים מוכשרים ל-30 קבוצות.

"אני מקווה שהליגה תבין דרך אחת לחזור לשנות ה-80, אז היו שלושה או ארבעה אולסטארס, שלושה או ארבעה סופרסטארים, שלושה או ארבעה הול אוף פיימרס באותה קבוצה", אמר לברון וציין: "אז הליגה הייתה נהדרת ולא דלילה כמו היום".

ג'יימס הדגים את התיאוריה שלו ולא במקרה השתמש גם בניו ג'רזי, אליה סירב להגיע בקיץ: "דמיינו שהייתם יכולים להוציא את קווין לאב ממינסוטה ולהקטין את הליגה. קחו את ברוק לופז או דווין האריס מקבוצות פחות טובות ושימו אותם בקבוצה שיכולה להיות טובה. אני לא אומר שצריך להוציא את ניו ג'רזי או מינסוטה מהליגה, אבל היי, אתם לא טפשים ואני לא טיפש. אתם יודעים שזה יהיה טוב לליגה".

קובי נגד לברון, טייק 1

הלילה בחצות (שעון ישראל, שידור חי בספורט5) העולם ייעצר למספר שעות, כשלברון וחבורת הכוכבים ממיאמי תפגוש לראשונה העונה את האלופה, לוס אנג'לס לייקרס. זה יהיה קרב ראשון העונה בין שני הספורסטארים הגדולים בליגה, לברון לקובי בריאנט, מפגש בין האלופה לטוענת העיקרית לכתר ומבחן כוח רציני לשתי הקבוצות.

את הלייקרס התרגלנו לראות בשנים האחרונות במשחקי חג המולד. קרבות בלתי נשכחים בין שאקיל אוניל לקובי, ניצחון על בוסטון ב-2008 שקטע לסלטיקס רצף 19 ניצחונות רצופים והפסד ביתי לקליבלנד ולברון בשנה שעברה. "הניצחון הזה לא הביא אותנו לשום מקום. זה רק משחק אחד, חברים. התקשורת מייצרת הייפ, אבל מיאמי לא תימדד לפי המשחק הזה", הבטיח המלך.

הלייקרס פתחו את העונה במאזן 8:21, שלא מאוד מרשים לאור הגרלת המשחקים הנוחה. בחזרה הגנרלית לקרב, האלופה הובסה ב-19 הפרש על ידי מילווקי בסטייפלס סנטר. המאזן של מיאמי דומה, 9:22, אבל ההיט ניצחו 13 מ-14 המשחקים האחרונים שהאחרון ביניהם 83:95 בפיניקס עם תצוגת תכלית של לברון (36 נקודות). דווין וויד שהחמיץ את המשחק באריזונה בגלל פציעה, צפוי לשחק הלילה.

"עם השחקנים שיהיו על הפרקט, אני לא יודע אם יכול להיות משחק גדול יותר", אמר דרק פישר, שבקיץ דחה הצעה להצטרף לקבוצת הכוכבים של מיאמי. "אולי יהיו בעונה הסדירה משחקים שישפיעו יותר, אבל מבחינת כוכבים, זה המשחק הגדול ביותר". ומי שמתכנן ללברון קבלת פנים מלאת טראש טוק הוא רון ארטסט שאמר: "הוא משחק טוב יותר כשמעצבנים אותו. אני כבר אחשוב על משהו לומר לו".

סופרמן נגד דיזל

עוד לפני קרב הענקיות בין מיאמי והלייקרס מצפה לחובבי הליגה מפגש לא פחות מרתק, בדמות המאבק בין אורלנדו המתחדשת ובוסטון הלוהטת (21:30, ספורט 5). גם בחג המולד הקודם נפגשו השתיים, אז ניצחו הסלטיקס 77:86 ללא פול פירס. הערב PP דווקא כן ייטול חלק במפגש, אך רייג'ון רונדו ימשיך לשבת על הספסל באזרחי. גם ללא הרכז הנהדר שלה (ודלונטה ווסט, וקנדריק פרקינס, וג'רמיין אוניל, וסמיח ארדן) בוסטון מגיעה לשחזור גמר המזרח הערב כפייבוריטית, עם רצף בלתי נתפס של 14 נצחונות וכושר מצוין של פירס, ריי אלן וקווין גארנט.

"ההבדל, עבורי, הוא שגארנט שוב בריא", ניתח סטן ואן גנדי את פתיחת העונה המדהימה של הסלטיקס. המאמן הפלורידייני בוודאי נהנה מהניצחון הגדול של קבוצתו על סן אנטוניו, והערב הוא יקווה ליכולת דומה שתוכיח כי הטרייד הגדול, במרכזו הבאתם של ג'ייסון ריצ'ארדסון, גילברט ארינאס והידו טורקוגלו, יכול להביא את המג'יק לרמה של בוסטון ומיאמי. עדות ראשונה לכך נראה הלילה.

מי שמחפש עניין נוסף ימצא אותו בקלילות באיזור הצבע, שם נקבל את הקרב הגדול בין דוויט האוורד ושאקיל אוניל. שעות ספורות לפני כדור הביניים, שאק ניסה להתמקד במה שבאמת חשוב: "אנחנו לא חושבים על הרצף שלנו. המטרה היא להמשיך להישאר דומיננטיים בבית, ולנצח את הקבוצות שאנחנו אמורים לנצח בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully