וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים מאלוף מגבים את ווסטפאל

בעלי הקינגס הכחישו את השמועות על פיטוריו הקרובים של המאמן, אבל בסקרמנטו בכל זאת מעריכים שימיו בתפקיד ספורים

אחרי תקופה ארוכה בה נמנעה התקשורת בסקרמנטו לעסוק באפשרות שפול ווסטפאל יפוטר מתפקידו, נראה שההפסד של הקינגס הלילה (בין חמישי לשישי) למילווקי, שהיה השביעי ברציפות וה-21 ב-23 משחקים של הקבוצה הגרועה בליגה, שינה את התמונה. המאמן הוותיק סופג כבר מספר שבועות ביקורת מהקהל בבירת קליפורניה, והערב נדרש ג'ו מאלוף, אחד מבעלי הקבוצה, להכחיש את ההערכות המתגברות שווסטפאל עומד לשלם את המחיר על פתיחת העונה המזוויעה.

על פי "סקרמנטו בי", האחים ג'ו וגאבין מאלוף זועמים על היכולת העלובה של הקינגס, ובעיקר על ההתפרקויות התכופות של הקבוצה, וכועסים גם על הג'נרל מנג'ר ג'ף פטרי, שדחק בהם בשנה שעברה לממש את האופציה בחוזהו של ווסטפאל לעונת 2011/2012. אחד המועמדים שכבר הוזכר כמחליף פוטנציאלי לפטרי הוא ג'ון וויזנאנט, ששימש כמאמן וכ-GM של סקרמנטו מונארכס, אלופת ה-WNBA ב-2005.

בינתיים ניסה ווסטפאל למצוא תירוץ עדכני לקריסה התורנית של קבוצתו הלילה מול הבאקס: "כשאתה משחק נגד קבוצה טובה ומאבד 25 פעמים את הכדור וקולע ב-36 אחוזים ובכל זאת עדיין נשאר במשחק זה אומר משהו עליך. מצד שני, אנחנו שבורים שלא ניצחנו את המשחק הזה. אמרתי בסיום לשחקנים שאני גאה על הדרך בה הם שיחקו".

על טייריק אוונס, שרשם משחק רע של 4 נקודות בלבד, אמר המאמן: "בכנות, שוחחתי עם טייריק אחרי המשחק והוא אמר לי שיש דברים שמציקים לו, אני חושב שזה לא עניינו של אף אחד. יש כמה דברים בחיים הפרטים שלו שמקשים עליו, וזה הקושי שלו כרגע".

אוונס עצמו אמר: "אני רק צריך להפסיק לחשוב כל כך הרבה, לתת לדברים לזרום. אני צריך לעלות על הפרקט ופשוט לשחק. אני חושב על הרבה דברים כאשר אני שם, על הפרקט. אנחנו צריכים לצאת לשם כקבוצה, ולשחק ולהישאר ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully