וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ ניצחה בדרבי

האלופה עבדה קשה מול יריבתה המושבעת אך חילצה ניצחון חוץ יוקרתי 28:31 באולם אשלים, שהותיר אותה בפסגת הטבלה

במוקד המחזור העשירי של ליגת העל בכדוריד עמד הערב (שישי) כמובן הדרבי הגדול של ראשון לציון, שנצבע גם הפעם בצהוב כשמכבי ראשון לציון הגיע לאולם אשלים וגברה 28:31 על יריבתה המושבעת. בעקבות הניצחון נותרה האלופה במקום הראשון בטבלה ובנתה יתרון של שלוש נקודות על פני סגניתה.

הקבוצה של וובה זייקמן, שרשמה במחזור הקודם את הפסדה הראשון העונה מול אס"א תל אביב, הייתה יכולה לטפס לפסגת הטבלה עם ניצחון ביתי, אבל אחרי קרב עיקש במשך מרבית המשחק היא נבלמה לחלוטין בדקות המכריעות וספגה הפסד צורב נוסף.

גיל יעקב, במשחקו הראשון נגד קבוצתו לשעבר, כבש את שערו הראשון במדי מכבי ראשון לציון בדקה הראשונה, ועזר לצהובים להוליך 5:7. אחרי הרחקתו של יואב נאמן הפכה הפועל את הקערה ועלתה ליתרון 7:8, אבל חזרתו של נאמן עזרה לאורחים לחזור לעניינים ולרדת להפסקה ביתרון 13:15.

בפתיחת המחצית השנייה עזר גיא כהן למקומיים להישאר בתמונה ואף העלה אותם ליתרון 19:20, אבל לקראת הסיום השתלטו הצהובים, בראשות פיליפ מריאן שהפגיז שמונה שערים, על המשחק, והפועל נעצרה אחרי שהוליכה 25:27 עם שער בודד עד הסיום, בעוד שהצהובים חגגו ניצחון 28:31.

המאמן המנצח, גלעד מאור, אמר בסיום: "זה היה משחק אירופאי שהיה תנוע לראות, גם אם הייתי מפסיד. היה כדוריד אמיתי, פיזי והוגן. הפועל קבוצה מעולה, אבל כולם קצת נסחפו כי צריך לתת גם לנו כבוד". בצד המפסיד היה עידן מימון שסיכם: "בחמש הדקות האחרונות עשינו את כל הטעויות האפשריות ומול מכבי אתה משלם על טעויות כאלו. עם הסגל הזה אנחנו לא יכולים להיראות ככה וזה ברור לנו".

בשאר משחקי המחזור, אס"א תל אביב לא התקשתה להמשיך בתנופה עם ניצחון 20:35 על עירוני רחובות. מריו סאריץ' הוביל את התל אביבים עם שבעה שערים, תום מטלון הוסיף שישה. בני הרצליה שמרה על המקום הרביעי עם ניצחון 24:29 על מכבי קרית מוצקין, ומכבי תל אביב חזרה לנצח אחרי ההפסד בהרצליה בשבוע שעבר עם 28:33 על נס ציונה. קרית אונוגני תקווה חילצה ניצחון 25:26 על מכבי רעננה, וא.ס רמת השרון גברה 31:34 על עירוני פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully