וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ברק נתניה ניצחה את הפועל חולון 65:80

נתניה יצאה מהתקופה הרעה שלה עם 65:80 על הפועל חולון, בזכות עוד משחק נהדר של אדריאן בנקס שסיים עם 22 נקודות

אם היה צריך לאפיין את ברק נתניה של אריק אלפסי בשבועות האחרונים, הרי ששני דברים היו מיד קופצים לראש: הפסדים ופציעות. נתניה ניצחה רק משחק אחד בששת האחרונים שלה בליגה עד הערב (שבת), והוסיפה עוד תבוסה לטורק טלקום ביורוצ'אלנג'. הערב מול הפועל חולון שמרה נתניה על אחד המאפיינים, כשראתה את רומאו טראוויס נוחת לא טוב על גבו ויורד מהמגרש, כשגם שמוליק ברנר סופג פציעה, אבל קבוצתו של אלפסי יכולה להיות מרוצה מכך שהשיגה ניצחון ביתי משכנע 65:80 על הפועל חולון, אותה חולון שהגיעה עם רצף של שלושה ניצחונות למשחק הערב. נתניה נהנתה מערב נהדר של אדריאן בנקס שסיים עם 22 נקודות, והוביל את חבריו לניצחון חשוב מאוד שעשוי להוציא את קבוצתו של אלפסי מהתחתית.

נתניה פתחה טוב מהרגע הראשון, ועלתה ליתרון מהיר, בעיקר בזכות יכולת טובה של בנקס. חולון הקצרה והפצועה לא הצליחה למצוא את עצמה בהתקפה, כשלה בלקיחת ריבאונדים ונפלה לפיגור דו ספרתי כבר במחצית הראשונה. בנקס המשיך להפציץ מחוץ לקשת ומעל הטבעת, וושהאם רשם 3 חסימות, ונתניה הגיעה עד יתרון 20. חולון כמו חולון לא ויתרה בקלות, וברבע האחרון רצה טוב וצימקה ל-11 בלבד, אבל ברנר וחבריו התעשתו בזמן, שמרו על היתרון וחגגו את הניצחון הביתי החשוב. מנגד, ברור לכל שקבוצתו של דני פרנקו חייבת חיזוק ומהר, אם ברצונה לעמוד מול שאר קבוצות ליגת העל.

מהלך המשחק

ברק נתניה פתחה בחמישייהה עם אדריאן בנקס, ערן אסנטי, שמוליק ברנר, רומאו טראוויס ואלטון בראון. הפועל חולון העלתה את מורן רוט, רוברט היית, ניר כהן, קאסיב פאוול וריץ' מלצר. אסנטי וברנר העלו את המארחים ליתרון 2:6 מהיר, פאוול ומלצר ניצלו איבודים כדי לרוץ ל-0:7 ותפסו את היתרון, אבל נתניה הגיבה עם קליעות מוצלחות מחוץ לקשת בדרך לריצת 2:14 ויתרון 11:20. חולון הצליחה להתעורר מעט, ובעזרתו של פאוול ירדה בפיגור 16:20 בסיום הרבע הראשון. טראוויס נחת לא טוב על הגב ונאלץ לרדת אל הספסל לנוח, אבל גם בלעדיו נתניה נראתה טובה, הציגה הגנה טובה ועלתה ל-20:29 בזכות בנקס ו-וושהאם. ברנר גם הוא נפצע, אבל וושהאם המשיך לחסום כל מה שהתקרב אליו, ושתי שלשות רצופות של יאנגר הוליכו את המארחים ליתרון 12, לפני שחולון צימקה מהקו ל-39:29 במחצית.

המומנטום של המקומיים נמשך עם פתיחת הרבע השלישי, כשבנקס מלהטט עם עוד דאנק נהדר, וברנר קובע יתרון 33:48. ניר כהן החזיר במו ידיו את האורחים עם 4 נקודות מהירות, אבל נתניה המשיכה לשלוט על כל ריבאונד, גם בהתקפה, ועלתה ליתרון 16. חולון המשיכה לעשות שטויות בהתקפה, והמארחים ירדו ביתרון 41:61 לפני הרבע האחרון. רוט סוף סוף תפר שלשה מחוץ לקשת, והאורחים חזרו עד 68:57. ברנר חזר לנהל היטב את המשחק של המארחים, הריץ טוב את ההתקפה וחולון פשוט ראתה את שחקני היריבה רצים למתפרצות קלות בדרך ליתרון 59:78, ממנו חולון כבר לא הצליחה לחזור.

סטטיסטיקה

קלעו לנתניה: אדריאן בנקס 22 נקודות (5 מ-12 מחוץ לקשת), כריס ווטסון 13, שמוליק ברנר 11 (9 אסיסטים), טוני וושהאם 10 (7 ריבאונדים, 3 חסימות ו-5 איבודים), טוני יאנגר 8, אלטון בראון 7 (12 ריבאונדים), רומאו טראוויס 4, ערן אסנטי 3, אוריה גור 2, אלירן גואטה, אריק מקולום ודוד אסנטי שותפו אך לא קלעו.

קלעו להפועל חולון: ריץ' מלצר 19 (8 ריבאונדים) נקודות, ניר כהן 15 (9 ריבאונדים), קאסיב פאוול 14 (7 ריבאונדים), רוברט היית 12 (8 ריבאונדים), מורן רוט 3 (8 אסיסטים), עמית בן דוד 2, ניב סולומון, רע סלטר, עידו סטולרו, אלכס צ'רנוביץ' ועידו אזולאי שותפו אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully