וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפלאי: "כששמעתי שבארסה רוצה אותי, מיד אמרתי 'כן'"

אלופת ספרד הציגה את שחקן הרכש החדש שלה, והוא נשמע נרגש: "מאז שהייתי קטן, רציתי לשחק בקבוצה הטובה בעולם"

ברצלונה הציגה היום (שישי) את הרכש הראשון שלה, וכנראה האחרון לפחות אם להסתמך על פי דבריו של אנדוני זוביזארטה, איברהים אפלאי. כזכור, השחקן ההולנדי הוחתם לפני מספר חודשים ומגיע לקבוצה הקטלאנית לאחר ששימש כקפטן של פ.ס.וו. איינדהובן. כבר בתחילת דבריו אמר אפלאי את מה שכל חובב בארסה רוצה לשמוע: "ברצלונה זה יותר ממועדון".

לאחר מכן הוסיף השחקן שחתם לארבע שנים וחצי במועדון: "מאז שהייתי ילד קטן, כמו כל שחקן אחר בעולם, רציתי לשחק בברצלונה - קבוצת הכדורגל הטובה בעולם. כששמעתי שבארסה רוצה אותי, לא היססתי ומיד אמרתי 'כן'. אני אתן לה את כולי, אלחם עבור המקום שלי בהרכב ועבורה".

אפלאי בן ה-24 נשאל אחר כך לגבי השיחה שהייתה לו עם המאמן פפ גווארדיולה, ואמר: "זו היתה שיחה חיובית מאוד. כמובן שאני אצטרך זמן כדי להסתגל לקבוצה ולעיר, אבל גווארדיולה אמר שהוא יעשה כל מה שהוא יכול כדי שזה יקרה מה שיותר מהר". בסוף דבריו התייחס אפלאיי לעובדה כי ברצלונה ממשיכה את הקשר החם שלה עם שחקנים הולנדים. "הולנדים תמיד רצויים במועדון הזה", אמר אפלאי, "כמו שאמרו לי בעבר פטריק קלייברט ופיליפ קוקו".

רופא המועדון הקטלאני ריצ'ארד פרונה שבדק את אפלאי ואת כשירותו אמר עליו, לאחר שהשחקן עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות: "הוא לגמרי בריא. הוא בכושר מצוין, אין לו פגיעה בשרירים ואין לו פציעות מהעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully