וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "חולם על התואר העשירי באלופות ב-2011"

נציגי ריאל מדריד התכנסו לתמונה משותפת לקראת השנה החדשה, וכולם יחדיו מפנטים על חגיגות בכיכר סיבלס בקיץ

בריאל מדריד ממשיכים לפנטז על חגיגות בסיום העונה. אליפות או ליגת האלופות, העיקר לחגוג, לאחר שלוש שנים מיותמות (הקבוצה לא זכתה באף תואר מאז 2008). נשיא המועדון פלורנטינו פרז, המאמן ז'וזה מוריניו ושני נציגי השחקנים - השוער איקר קסיאס והמגן/בלם סרחיו ראמוס - נפגשו לתמונה משותפת וכן לצורך כתיבת איגרת ברכה לחברי המועדון.

"אנחנו רוצים שהחלומות של ריאל מדריד יהפכו למציאות ושנזכה בתארים", אמר הנשיא באותה התכנסות. "יש לנו קבוצה צעירה ומוכשרת, רעבה מאוד ויש לנו את המאמן הכי טוב בעולם. יש לנו את כל היסודות לכך ששנת 2011 תעניק לנו סיפוק והנאה".

כיכר סיבלס הינה אחת מהכיכרות המרכזיות בעיר הבירה הספרדית שמשמשת את ריאל לחגוג את זכיותיה. "אני רוצה להגיע לכיכר סיבלס כדי לחגוג תארים", אמר מוריניו. "הקבוצה כבר הוכיחה שאין לה שום בעיה להילחם והיא ניצבה בפני אתגרים גדולים כבר. אנחנו עדיין בשלושת המסגרות ואנחנו רוצים ללכת רחוק בכולן".

השוער איקר קסיאס אמר לקראת השנה החדשה: "המפתח להצלחה שלנו זה החיבור המצוין שיש בחדר ההלבשה שלנו. אנחנו קבוצה צעירה ותמימה שרעבה להצליח. כך זה נראה ומרגיש". סרחיו ראמוס מקווה שהבלאנקוס יזכו בפעם העשירית בתולדות המועדון בגביע האלופות: "אני רואה את 2011 כשנה קסומה. אני מדמיין רגע נהדר ב-2011 כשנזכה בפעם העשירית בגביע האלופות עבור ריאל מדריד, נתכנס כולנו בסנטיאגו ברנבאו ונהנה ביחד עם האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully