וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויינטרוב: "זו רק ההתחלה בשבילי"

אלוף ישראל בונה על המשכיות אחרי הניצחון מול סלע, שהודה: "עשיתי הרבה טעויות". פאר: "כל המחמאות לגלושקו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שחר פאר לא האמינה שתצטרך לעבוד כל כך קשה בדרך לזכייה חמישית ברציפות באליפות ישראל. הטניסאית הבכירה הגיעה לגמר הטורניר אחרי שלושה ניצחונות קלים וגם התחילה עם מערכה חלקה מול יוליה גלושקו, אך יריבתה הצעירה יצאה מההלם במערכה השנייה בה ניצחה והפכה את המשחק למותחן אמיתי שהסתיים רק ב-0:6, 6:4, 5:7 לפאר.

בניגוד אליה, דודי סלע כשל ברגעי ההכרעה בגמר הגברים ולא הצליח לשמור על התואר בו זכה בשנה שעברה. המחבט הבכיר של ישראל הפסיד 7:6, 3:6, 7:6 למדורג שני בטורניר, אמיר ויינטרוב, שמצידו יכול להיות שבע רצון מיכולת מצוינת וזכייה ראשונה באליפות ישראל אחרי הפסדים בשני גמרים קודמים.

סלע: "מקווה שאמיר יוכל לעזור גם לנבחרת"

אלוף ישראל הטרי אמיר ויינטרוב אמר עם סיומו של המשחק: "היה משחק מטורף , אני בהלם וקצת רועד, בסוף המשחק כבר הייתי גמור. אני בתקופה טובה, ודודי רק בתחילת העונה. אני שמח שהטניס שלי בסדר. אני יכול להגיע יותר רחוק ולהשתפר, זו רק ההתחלה בשבילי".

לגבי המטרות הקרובות שלו אמר ויינטרוב: "אני נוסע ביום שלישי למוקדמות טורניר בריסביין במטרה להיכנס, זה גם עניין של מזל". לגבי האם הוא מרגיש שהוא יכול להיכנס לנעליהם של נועם אוקון והראל לוי בנבחרת הדייויס אמר: "קודם כל אני מאחל בהצלחה לנועם אוקון. לגבי הדייויס זו החלטה של הקפטן מי יהיה השחקן הבא, הראל או אני. אני בהתקופה מצוינת ויכול לתת הרבה לנבחרת הדייויס".

דודי סלע, שאיבד את תוארו כאלוף ישראל, אמר: "היה משחק ממש טוב, אמיר הלך על הרבה כדורים והם נכנסו לו. המשחק שלי לא היה טוב, עשיתי הרבה טעויות, הוא היכה את הכדור חזק וקצת הופתעתי. חודשיים וחצי לא שיחקתי, ככה ששיחקתי בסדר. אני צריך לשפר כמה דברים, לכוון את עצמי ומקווה שיהיה בסדר באוסטרליה".

גם סלע התייחס לעמית הבא שלו בנבחרת הדייויס לקראת המשחק של הנבחרת נגד פולין, ואמר: "אני מאוד מקווה שאמיר יוכל לעזור לנבחרת הטניס, ומקווה שיהיה עוד מישהו לצידי שיוכל לנצח במפגש נגד פולין".

פאר: "כיף שיש גמר טוב, כולם נהנו"

"היה מאוד קשה", הודתה שחר פאר בתום המשחק. "יוליה התחילה לשחק טוב במערכה השנייה ואמרתי לה בסוף שהיא השתפרה מאוד. היא הייתה אגרסיבית אחרי המערכה הראשונה והמחמאות מגיעות לה היום, לא לי. היא עוד תלמד לקחת את הנקודות החשובות, זה יגיע עם הניסיון ועם הזמן. זה כיף שיש גמר טוב, שיחקנו גם בשביל הקהל הישראלי ומאוד נהנתי".

על הצפוי לה בעונה שבפתח אמרה פאר: "עשיתי הכנה מצוינת לקראת העונה החדשה, ואני מחכה לתחילתה. אני עדיין מהססת ליד הרשת וצריכה לשפר את זה, כמו גם את היציבות בהגשות. אני מאמינה שתהיה לי שנה מעולה".

גם למפסידה היו הרבה סיבות להתגאות בסיום. "כמו כל שנה הייתי בהלם במערכה הראשונה, אבל אחר כך השתחררתי ושיחקתי את הטניס שלי. האמנתי שאפשר לעשות את זה, למרות שבנקודות האחרונות עשיתי טעויות. מגיע גם לשחר המון קרדיט על המשחק היום. אני מקווה שתהיה המשכיות והיכולת הזו תעזור לי גם בפדרציה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully