וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנה טוראסי נכשלה בבדיקת סמים בטורקיה

כוכבת פנרבחצ'ה נחשדת בנטילת חומרים אסורים. עורך דינה, הווארד ג'ייקובס: "קיים ספק גדול לגבי דיוק הבדיקה הראשונית"

כוכבת ה-WNBA ושחקנית פנרבחצ'ה בהווה, דיאנה טוראסי, נכשלה בבדיקת סמים שנערכה לה במסגרת הליגה הטורקית, כך נודע בימים האחרונים. לאור הממצאים החיוביים של הבדיקה הראשונית שנערכה לה, הושעתה טוראסי כרגע מכל פעילות על ידי התאחדות הליגה הטורקית והיא כבר החמיצה שלושה משחקים במדי קבוצתה.

עורך דינה של טוראסי, הווארד ג'ייקובס, מסר בהודעה: "החומר שנמצא בדמה לא היה סטרואיד או סם. אנחנו עוקבים כמובן אחרי הדברים באופן זהיר, אני לא רוצה לומר כרגע באיזה שלב אנחנו נמצאים, אבל זו הייתה רק בדיקה ראשונית. איכשהו, הדברים דלפו בטורקיה. אנחנו מחכים כעת לשלב השני של הבדיקה. התקשינו לקבוע תאריך בגלל החגים, אנחנו מקווים שזה יהיה בקרוב".

תוצאות הבדיקה של טוראסי נתגלו יומיים לאחר שהמכללה בה שיחקה בעבר, קונטיקט, השיגה שיא מרשים ביותר של 89 ניצחונות ברצף, ושברה את השיא הקודם שהוחזק על ידי מכללת UCLA בגברים ושנקבע בין השנים 1971-74.

"היא שיתפה פעולה בצורה טובה מאוד עם הרשויות", הוסיף בא כוחה של טוראסי. "יש ספקות גדולים לגבי הדיוק של הבדיקות הללו. ב-10 שנותיה במסגרת תחרותית, בקולג'ים, בקבוצות וברמה האולימפית, דיאנה טוראסי לא נטלה או נחשדה בשימוש באף חומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully