וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי תפגוש מכבי ת"א בטופ 16?

הצהובים יקוו להגרלה נוחה שתזמן להם את לובליאנה, מלאגה וריטאס. מאידך, יכולים ליפול בבית קשה עם ברצלונה ורומא

דייויד בלאט ומכבי תל אביב חגגו הערב (חמישי) את ניצחונם התשיעי העונה ביורוליג, לעומת הפסד בודד, אבל עם כל הכבוד למאזן הנאה, עכשיו מתחילה העבודה הקשה באמת: שלב הטופ 16, לשם מגיעות כל הקבוצות החזקות יותר של אירופה, ושם גם מתאפסים המאזנים. הצהובים סיימו במקום הראשון בבית א' והבטיחו לעצמם בית נוח יותר, לפחות על הנייר, אבל ההפתעות הרבות שנרשמו העונה ביורוליג הביאו לכך שישנם לא מעט מוקשים אפשריים בדרכם של בלאט ומכבי בדרך לפיינל פור. הגרלת הבתים תיערך ב-4 לינואר, אבל עד אז, הנה הדרגים הסופיים והבתים אליהם יכולים להגיע הצהובים.

דרג א': מכבי תל אביב, אולימפיאקוס, סיינה, פנאתינייקוס.

דרג ב': קאחה לבוראל, ריאל מדריד, פנרבחצ'ה/אולקר, אולימפיה לובליאנה.

דרג ג': ז'לגיריס קובנה, מלאגה, ברצלונה, אפס פילזן.

דרג ד': פרטיזן בלגרד, רומא, ריטאס וילנה, ולנסיה.

מכבי תקבל קבוצה אחת מכל דרג, כשישנן מספר הגבלות: היא לא יכולה להיות מוגרלת עם קבוצה שכבר שיחקה נגדה בשלב הבתים, ושתי קבוצות מאותה מדינה לא יכולות להיות מוגרלות ביחד, אלא אם אין ברירה. החוק השני צפוי כמובן להישבר, מאחר וישנן חמש קבוצות ספרדיות בשלב הטופ 16 ורק 4 בתים. הנה כמה אפשרויות עבור הצהובים, מהקשות ביותר לנוחות יותר.

אופציה די נוחה עבור הצהובים יכולה להיות בדמות בית עם אולימפיה לובליאנה, מלאגה וריטאס וילנה. אפשרות נוספת, קשה קצת יותר, תעמת את הצהובים בבית עם פנרבחצ'ה/אולקר, מלאגה ו-ולנסיה הספרדית. הבית הקשה ביותר עבור הקבוצה של דייויד בלאט תהיה אם היא תוגרל לבית אחד עם לובליאנה וכן אלופת אירופה, ברצלונה האימתנית שהייתה רדומה קצת בשלב הבתים, ורומא. אופציה רביעית היא בית פיקנטי שיכלול כמה אקסים של מכבי מהעבר, ביניהם ד'אור פישר עם ריאל מדריד, ניקולה וויצ'יץ' ואנדרו וויזנייבסקי עם אפס פילזן ושאראס עם ריטאס וילנה. מה שבטוח יהיה מעניין בהיכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully