וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכול לבוא לכם בטוב?

בפינת על הסכין אנחנו טרודים בסוגיה מי מהחלוצים המצוינים של מנצ'סטר יונייטד יבקיע יותר שערים נגד סנדרלנד: דימיטאר ברבאטוב או ווין רוני?

שבוע אחד נתעסק בדברים האמיתיים, כלומר בכדורגל האמיתי. כזה יש בעיקר באנגליה, שם יש חלוצים גדולים ושערים גדולים. בפינת 'על הסכין' אנחנו טרודים מאוד בשאלה מי יכבוש יותר אצל מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון נגד סנדרלנד: ווין רוני או דימידטאר ברבאטוב? התשובות כרגיל לפניכם.

משחק מספר 50 (ראשון): ווין רוני – דימיטאר ברבאטוב 2.45, 2.15, 2.70

אלכס פרגוסון עושה את הכל כדי להחזיר את רוני לעניינים כמה שיותר מהר לפני שהעונה תגיע לנקודת הרתיחה שלה. למרות זאת, רוני בינתיים מתנהל בעצלתיים, עדיין לא מפגין את היכולת שהוא הרגיל אותנו בשנים האחרונות, אבל האם הפעם זו תהיה נקודת המפנה שלו? רוני כבש שער אחד בלבד בליגת האלופות העונה (בפנדל), כשאסור לשכוח שהוא היה פצוע בחלק מסוים מפתיחת העונה, ובליגה הוא הסתפק בשער נוסף שהובקע בפנדל. נגד ארסנל זכורה החטאת הפנדל של החלוץ, כשלמזלו קבוצתו הסתפקה בשער של פארק ג'י-סונג.

לעומתו, ברבאטוב פורח העונה. הבולגרי לא כבש בכלל בקמפיין ליגת האלופות, אבל היה אחראי לשער הליגה הראשון העונה של יונייטד כשהבקיע ב-0:3 על ניוקאסל. מעבר לכך, ברבאטוב הבקיע 11 שערי ליגה ונראה שלפחות בגזרה הזו הוא מרגיש את עצמו בטוח. כחלק מכך סיים ברבאטוב עם חמישייה בשער של בלקבורן. הולך להיות הימור לא פשוט, אבל אנחנו מעריכים שברבאטוב ימשיך לפרוע שטרות ורוני יישאר מעט מאחור.

ההימור: 2

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully