וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רף לא גבוה ולא נמוך

האם ברק נתניה והפועל חולון יחצו את גבול 154 הנקודות במשחק ביניהן ביום שבת? ומה לגבי בלקפול וליברפול? כמה שערים יהיו שם? התשובות בלפנינו המבול

כמה שההימור של כמות שערים או אנדר/אובר נקודות נראה קל, כך הוא קשה. למרות זאת, הוא הרבה יותר צבעוני במקרים רבים מאשר הימור על זהות המנצחת. אחרי ההקדמה הזו אפשר לעבור ולדבר ביזנס, וכשמדברים ביזנס בעיקר מדברים על ברק נתניה והפועל חולון, שפותחות את המחזור בליגת העל בכדורסל, והשאלה שעולה היא האם הסקור יחצה את 154 הנקודות או יהיה פחות ממנו? מעבר לכך, האם ליברפול ובלקפול שנפגשות בבוקסינג דיי יפציצו רשתות, או שמא נקבל משחק קונבנציולי מבחינת כמות השערים?

משחק מספר 11 (שבת): אנדר/אובר (154) ברק נתניה – הפועל חולון 1.75, 10.0, 1.75

ברק נתניה קלעה בממוצע העונה 74.5 נקודות למשחק, בעוד חולון סיימה את תשעת משחקיה הראשונים העונה בממוצע של 77.8 נקודות למשחק. אם מחלקים את ה-154 לשניים מקבלים 77 נקודות, רף אותו עברה חולון בכל משחקיה פרט לאחד (נגד הפועל ירושלים ממש בתחילת החודש). אצל נתניה הסיפור הוא קצת אחר, שכן הקבוצה סיימה בסקור נמוך נגד עירוני אשקלון (58:60), אך לרוב היא כמובן חוצה את הרף של 77 הנקודות. אנחנו מעריכים שכך יהיה גם הפעם.

ההימור: 2

משחק מספר 44 (ראשון): אנדר/אובר בלקפול – ליברפול 3.25, 1.90, 2.40

איזה משחק מחכה לנו כאשר שתי קבוצות מרכז הטבלה נפגשות ומרגישות בשלות להשיג ניצחון שעשוי להעניק להן את הדחיפה שהן כל כך צריכות. בלקפול, שנמצאת במקום העשירי, לא שיחקה במחזור האחרון בגלל השלג אבל עוד לפני כן היא הסתדרה עם סטוק סיטי וניצחה אותה 0:1, כשבסך הכל הקבוצה עם רצף של חמישה משחקים ללא הפסד. ליברפול ורוי הודג'סון הפסידה אמנם 3:1 לניוקאסל אבל קדם למשחק הזה 0:3 על אסטון וילה שהעיד עד כמה המערכת באנפילד חסרה יציבות. אם מנתחים את כמות השערים של הקבוצות מגלים כי במשחקיה של בלקפול מובקעים בממוצע 3.31 שערים למשחק, בעוד אצל ליברפול מובקעים בממוצע 2.52. אנחנו הולכים על כמות מתונה.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully