וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחתית לא עושה עליהן רושם

אמנם הפגרה הגיעה, אבל הסוסות השחורות שלנו ברורות הפעם יותר מתמיד: ברק נתניה שפוגשת את הפועל חולון ואסטון וילה שמארחת את טוטנהאם

תוכניית הווינר אמנם נחשבת לדי מרוקנת לעומת שבועות אחרים בגלל הפגרה במרבית המדינות, אבל בדיוק בנקודה הזו אפשר לנצל את הפגרה כדי לעשות חושבים לזמן ממושך יותר ולהבין בדיוק מה הולך להיות. בפינת הסוסה השחורה אנחנו בוחרים הפעם בברק נתניה, שתארח את הפועל חולון אחרי שהעפילה שלב ביורוצ'אלנג', זאת אחרי שסימנו אותה כבר ככבשה השחורה וצדקנו בהימור שהיא תפסיד למכבי ראשון לציון. גם אסטון וילה מסומנת אצלנו חזק והיא מארחת את טוטנהאם שרק רוצה לפרוח.

משחק מספר 9 (שבת): ברק נתניה – הפועל חולון (4+) 1.80, 9.0, 1.80

במחזור האחרון כאמור חזינו הפסד של הנתנייתים למכבי ראשון לציון, אבל אחרי ההעפלה לשלב הבא באירופה נראה שנתניה מקבלת ביטחון. הקבוצה של אריק אלפסי ניצבת עם שלושה ניצחונות בלבד במקום השמיני, אבל כשהיא מארחת את החבורה חסרת הביטחון של דני פרנקו, אפשר לצפות שיתפתח משחק צמוד. כמה צמוד? חולון מגיעה למשחק עם רצף של שלושה ניצחונות ולכן קשה להאמין שנתניה תביס אותה. אנחנו נטען שחולון תנצח או לחילופין שנתניה לא תנצח בלמעלה מארבע הפרש.

ההימור: 2

משחק מספר 67 (ראשון): אסטון וילה – טוטנהאם 3.05, 2.90, 2.0

ברור לכולם שזו לא אסטון וילה שהתרגלנו לראות בעונה שעברה, אבל במציאות הנוכחית השחקנים של ז'ראר הוייה נלחמים על כל ניצחון ולא ממש מרשים לעצמם לפחד מהיריבה שעומדת מולם. עם מאזן של חמישה ניצחונות בלבד, וילה יודעת שמחכה לה משחק לא פשוט מול התרנגולים, שדווקא חושבים ומפנטזים על אירופה וכתוצאה מכך בשני משחקי הליגה האחרונים הם סיימו בתיקו. אנחנו מעריכים ששתי הקבוצות לא יהיו מאוכזבות יותר מדי מתוצאת תיקו נוספת.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully