וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב סידוול מתאחד עם אברהם גרנט

הקשר ששיחק בצ'לסי אמור לחתום בווסטהאם אחרי שנתיים באסטון וילה. רומא פתחה במו"מ על בהראמי, שאמור לעזוב

סטיב סידוול יצטרף לווסטהאם של אברהם גרנט ויהיה הרכש הראשון של הפטישים בפגרת ינואר. קשרה בן ה-28 של אסטון וילה, שהגיע אליה ב-2008 מצ'לסי עובר את הבדיקות הרפואיות באפטון פארק וינסה לעזור לווסטהאם להישאר העונה בליגה.

מוקדם יותר השבוע עלה שמו של סידוול כמועמד להצטרף לווסטהאם, כשכעת ז'ראר הוייה, מאמנה של אסטון וילה, אישר שקבוצתו תיפרד מסידוול, שהחל את הקריירה בארסנל ועבר משם בהשאלה לברנטפורד, בוורן וברייטון. בהמשך הקריירה הוא עבר לרידינג ומשם לצ'לסי, אך התחנה האחרונה בקריירה שלו הייתה אסטון וילה, כשהעונה הפציעה שממנה סבל בגיד האכילס מנעה ממנו לשחק.

"סטיב עובר בדיקות רפואיות", סיפר הוייה. "הוא מסיים חוזה וזה לא סוד שהוא מתגורר בלונדון. אחרת אני חושב שוולבס הייתה מחתימה אותו". סידוול חוזר לשתף פעולה עם גרנט, אצלו הוא שיחק כשהשניים היו בצ'לסי.

שם נוסף שנמצא על הכוונת של ווסטהאם הוא לוק וארני, חלוצה של דרבי שמשחק העונה בהשאלה בבלקפול. אלא שוארני, שכבש העונה חמישה שערים, לא ממש רוצה במעבר הזה: "גם אם מישהו יציע לי הרבה כסף בחודש הבא, אני אפילו לא אשקול זאת. בלקפול נתנה לי הזדמנות נהדרת ואני חושב שאני חייב להם, לפחות עד סוף העונה".

הבשורות הלא טובות של ווסטהאם קשורות לאפשרות שואלון בהראמי יעזוב את המועדון, אחרי שרומא פתחה במשא ומתן עם הקשר ותציע תמורתו 5.3 מיליון יורו. השוויצרי מחוזר על ידי הג'לארוסי מאז הקיץ האחרון וכעת גוברים הסיכויים שהוא יעזוב לטובת הקבוצה של קלאודיו ראניירי. גם פאלרמו ו-וולפסבורג מעוניינות בשחקן שכבר הבהיר שהראש שלו ברומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully